Hai sa ne uitam pe cateva superoferte!

Analize de sange si interpretarea lor la o clinica privata? Cat costa? 39 de lei!

Cum suna, de exemplu, 29 lei pentru doua sedinte de detoxifiere si un masaj reflexoterapeutic?

115 lei pentru cazare pentru doua persoane si demipensiune la Hotel Zada din Predeal?

240 de lei pentru 10 sedinte de spalat, tratament si coafat la un salon mare din Bucuresti?

88 lei pentru patru sedinte masaj anticelulitic + 8 sedinte electrostimulare + 8 sedinte de laser terapie antivergeturi?

Platesti 15 lei si bei cata Sangria vrei, in club Salsa 3 la petrecerea de Vineri?

509 lei pentru scoala de soferi?

Vrei sa vezi mai multe oferte? Aici, Aici sau AICI?

Unele dintre ele se potrivesc si pentru masina ta!

Cat de mare succes au superofertele?

Veniturile site-urilor de reduceri de grup din Romania au crescut cu aproape 63% in martie fata de luna precedenta, pana la 4.754.785 lei (peste un milion de euro), iar numarul de oferte a ajuns la 1.323, potrivit unui raport al agregatorului de oferte Redutti.ro.

Valoarea medie a discount-urilor a scazut usor pana la 64,38%, iar economiile generate s-au dublat in martie si au depasit 14 milioane de lei.

Cele mai mari venituri din piata au fost inregistrate de fundeal.ro, care a totalizat in martie vanzari de 1.452.711 lei, reprezentand o cota de piata de 30,5%.

Urmatoarele clasate sunt Topdeals.ro, groupon.ro, kuponiada.ro si coolbuy.ro.

Mii de utilizatori ai fungroup adica mai exact 3.263 de oameni au platit doar un leu pentru o portie de pui la un restaurant chinezesc, iar alti 2.980 de clienti ai aceluiasi site au platit tot un leu pentru opt sedinte la o sala de fitness.
O reducere de 79% pana la 657 lei pentru un implant dentar a strans cei mai multi bani, iar, in general, serviciile medicale au adunat cele mai multe vanzari.

Pe locul doi, s-au situat serviciile de ingrijire personala.

Criza a facut ca aceste site-uri de reduceri colective sa aiba un succes foarte mare.

Cum functioneaza un site de reduceri de tip "deal"?
  
De exemplu, Fun Deal are oferte cu discounturi de pana la 90% pentru restaurante locale, baruri, centre spa, concerte si multe altele!

Trebuie doar sa te inscrii si vei fi mereu la curent cu cele mai bune oferte din orasul tau.

Atentie insa: "Pentru ca propunerea zilnica sa devina activa este nevoie ca destui oameni sa se inscrie inainte ca oferta sa expire. Noi obtinem oferte bune promitandu-le partenerilor nostri o multime de clienti noi! Cand destui oameni s-au inscris, procesam rezervarea ta de plata si urmatoarea zi lucratoare vei primi un cupon pe e-mail. Trebuie doar sa il printezi si te poti bucura de oferta oricand doresti", anunta cei de la Fun Deal.

In caz contrar, daca nu se inscriu destui oameni, Fun Deal va anula toate rezervarile si nimeni nu plateste niciun ban, iar oferta zilei este anulata.

De unde pot sa aiba aceste reduceri fabuloase?

Sunt strategii de marketing adica firma in cauza incearca sa atraga noi clienti prin promovarea, care se face acestor oferte neobisnuit de bune! De ce este nevoie de un anumit numar de oameni? Pentru ca trebuie sa aiba totusi si niste indicatori de profitabilitate.

Un comerciant poate castiga in doua feluri: prin adaos sau prin rulaj. Daca ai un rulaj mai mare, castigi mai putin la fiecare produs sau serviciu, dar in final poti ajunge sa castigi mai mult decat daca ai fi pus un adaos mare si ai fi vandut mai putin! Intelegi? Acum, cauta cea mai buna oferta!