Super-mix media si culinar: Gusturile se discuta pe Foodstory.ro. La Masterchef se prinde gustul competitiei
Bunul gust ii prinde rapid pe romani. Din luna martie, Gusturile se discuta online pe Foodstory.ro, iar in fiecare marti seara audientele TV se disputa in favoarea MasterChef.
Super show-ul culinar difuzat la Pro TV a fost pe 27 martie, la cea de-a doua editie, lider absolut de audienta pe toate categoriile de public. Cu o medie de 13,7 puncte de rating si 28,5% cota de piata, Masterchef si-a depasit performanta de la lansare cand a avut 10,3 puncte de rating si 23,2% cota de piata.
In minutul de maxima audienta 21.38, emisiunea a inregistrat pe publicul sau tinta un varf de 17,7 puncte de rating si 35,3 % cota de piata, de aproape 4 ori mai mult fata de postul Antena 1. Interesul in crestere al publicului de la o editie la alta se reflecta si in datele online. Pe site-ul MasterChef, boom-ul de trafic de dupa fiecare emisiune aduce un numar triplu de vizitatori unici.
Fanii emisiunii pot vedea stiri despre show si pe Foodstory.ro, iar cele mai tari momente de la MasterChef sunt in premiera pe pagina de Facebook a site-ului. Foodstory.ro nu e un simplu site de cooking, cu retete si tips&tricks pentru gatit.
E locul in care gasesti si cele mai noi trenduri si idei culinare, afli cum sa mananci sanatos, cum sa pregatesti o super-petrecere si faci ocolul culinar al pamantului. Lansat la jumatatea lunii martie, site-ul a atins deja 5.000 de vizitatori unici pe zi potrivit Google Analytics.
Conceptul de responsive web design pe baza caruia a fost dezvoltat face ca Foodstory.ro sa aiba dimensiuni adaptabile oricarui dispozitiv de pe care este accesat, inclusiv de pe telefon si tableta.
Pe acelasi subiect: