Google face noi angajari pentru biroul din Romania !
Google, detinatorul motorului de cautare cu acelasi nume, va deschide in acest an un birou in Romania, a declarat, marti, Amelia Cretu, Agency Relationship Manager Google pentru Europa de Sud-Est, Orientul Mijlociu si Africa, citata de Mediafax.
"Spre finalul anului speram sa avem un birou in Romania. Deocamdata nu stim sigur cand si cati angajati vor fi. Procedura de recrutare este in desfasurare", a declarat Cretu.
Potrivit reprezentantului Google, circa 90% dintre cei 7,5 milioane de utilizatori ai Internetului din Romania folosesc motorul de cautare google.ro.
Cretu a mai spus ca in Romania circa 10.000 de pagini de Internet au implementat serviciul de publicitate online AdWords, detinut de Google.
A fost infiintata deja, incepand din 15 ianarie 2008, Google Bucharest, o societate cu raspundere limitata si cu un capital social initial de 200 de lei! Compania are sediul social la casa de avocatura Musat&Asociatii, cea care le-a si infiintat legal firma.
Acesta este aproape un obicei printre multinationale.
Google a inceput inca din 2005 sa faca angajari in Romania, cautand in general traducatori, vanzatori, dar si programatori si specialisti in relatia cu clientii.
In acel moment insa, reprezentantii companiei nu aveau in plan deschiderea unei filiale in Romania, iar echipa vroiau sa si-o formeze pentru a incepe sa vanda servicii marca Google si firmelor din tara noastra.
Obiceiul companiei este de a posta anunturi pe cele mai mari site-uri de recrutare dintr-o tara, scopul fiind unul previzibil: cat mai multi oameni sa vada respectivele oferte de joburi.
Potrivit editiei Ziarului Financiar din septembrie 2009, o echipa de aproximativ zece oameni din care cel putin patru sunt romani, coordoneaza, din Irlanda, afacerile Google din Romania pe segmentul publicitatii online, conform datelor publicate de angajatii companiei pe un blog in limba romana, lansat recent si dedicat clientilor sistemului de advertising contextual Adwords.
Ei coordoneaza un business care ajunge anual la cateva milioane de dolari, conform estimarilor realizate de mai multi jucatori de pe piata locala de publicitate online, mai scria cotidianul mai sus amintit.
Recent, si Facebook a trimis un om in Romania pentru a face angajari.
Pe acelasi subiect: