Google a dezvoltat o tehnologie care ii spune cat de zgarciti sunt clientii, pentru a le oferi discounturi mai convingatoare
Google a brevetat recent o tehnologie prin care poate determina predispozitia individuala a fiecarui client fata de cumpararea unui produs, pentru a putea oferi cele mai convingatoare discounturi celor mai "zgarciti" utilizatori, potrivit Engadget.com.
Tehnologia poate reduce automat pretul continutului media distribuit de Google, precum filmele, de la client la client, in functie de probabilitatea de cumparare calculata pentru fiecare in parte.
Algoritmul ia in calcul gusturile fiecaruia si obiceiurile manifestate in zona cumparaturilor online, apoi le compara cu media bazei de utilizatori, pentru ca, in final, daca softul decide ca un client este ceva mai atent la pret, acesta poate beneficia de un discount special.
Codul tine cont si de interesele utilizatorilor: o persoana care a cumparat deja coloana sonora a unui film si a realizat multe cautari pe Google referitoare la productia respectiva nu va primi discount, in timp ce un client aflat la prima cautare ar putea fi tratat cu o oferta.
Nu se stie daca si cand va fi implementata tehnologia in serviciile destinate publicului larg.
Pe acelasi subiect: