Politia strange bani pentru sosele. Din 600.000 de amenzi se pot construi 10 km de drum national
Peste 600.000 de amenzi au primit soferii care au circulat pe drumurile nationale fara rovigneta. Pentru ca au incercat sa fenteze legea, acesti soferi vor aduce anul acesta la buget aproape un miliard de lei. Daca tot nu ne ajung banii de autostrazi, inspectorii au pornit in control.
Numai din banii stransi din amenzi se pot construi la preturile corecte zece kilometri de drum national. Ultimii intrati in vizor sunt romanii care conduc masini cu numere de Bulgaria, fara acte in regula.
Dupa ani lungi in care ne-am obisnuit ca taxa este optionala, pentru ca si amenda era usor de evitat, rovigneta devine sperietoarea soferilor.
De la 635 de milioane de lei in 2009, incasarile se apropie de un miliard in 2011. Camerele fixe si mobile au facut deja 600.000 de poze care s-au transformat in amenzi, insa un sofer din trei inca mai calca stramb.
Cei care credeau ca au invatat smecheria cu camerele care nu amendeaza numerele de Bulgaria au tras ponoasele la controlul de joi.
Trei masini in zece minute. Desi inmatriculate la sud de Dunare, la volan aveau romani cu scuze copilaresti.
Unul dintre soferii opriti avea rovigneta, dar niciun act pentru masina. Amenda a sarit rapid peste 15.000 de lei pana a dublat valoarea camionului.
Pentru automobile ghinionul costa aproximativ 400 de lei. Asa s-au peticit gaurile din bugetul companiei de drumuri cu 12 milioane de lei, suficient pentru zece kilometri de drum nou.
Fiti prevazatori, rovinieta e obligatorie pe toate autostrazile si drumurile nationale, adica si atunci cand iesiti din oras pana la centrul comercial.
Se taxeaza si drumurile nationale care traverseaza sate sau orase, mai putin municipii si resedinte de judet.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS