Pleci in strainatate de Paste? Ai grija la drum si la amenzi!
Viteza excesiva, conducerea sub influenta alcoolului, nefolosirea centurii de siguranta sau nerespectarea luminilor de semnalizare. Acestea sunt cauzele pentru producerea a 75% din accidente in tarile din Europa. Daca iei amenda pentru una dintre aceste incalcari ale codului rutier vei fi urmarit pana cand veti plati amenda. Daca nu o faci in cel mult o luna de la revenirea in tara poti avea surpriza sa primiti interdictie de calatorie in statul in care ai fost amendat.
Astfel de masuri sunt menite sa previna pe cat posibil accidentele rutiere. Occidentalii sunt de parere ca o amenda mare il sperie pe sofer si il determina sa fie mult mai prudent. "Cuantumul sanctiunilor este mai mare decat in tara noastra. Sunt situatii in care, in anumite state decat in cel strain, trebuie sa platesti pe loc sanctiunea impusa, se poate achita si cu cardul direct la politisti", spune Marian Motoc, director adjunct Politia Romana.
Ce amenzi platesti in tarile europene
In Bulgaria si Grecia poti fi invitat chiar la sectia de politie ca sa platiti penalizarile inainte de a parasi aceste tari. Tot acolo, dar si in Turcia, sunt interzise aparatele antiradar. Nu respecti regula, atunci risti sa dai 2000 de euro iar in Grecia poti fi chiar retinut.
Germania este recunoscuta ca tara regulilor foarte stricte, reguli care au dus la nivelul ridicat de civilizatie de aici. Dar in privinta vitezei, regulile sunt gandite si aplicate diferentiat pe segmente de autostrada sau drum, astfel incat sa se previna accidentele cat mai eficient dar in acelasi timp sa nu se ingreuneze circulatia in mod nejustificat.
Asa se face ca pe multe portiuni de autostrada nu exista limita de viteza, iar statisticile arata ca desi s-ar putea crede ca lipsa limitarii este periculoasa, accidentele rutiere sunt din ce in ce mai rare.
Sunt foarte multe radare fixe, iar daca acumulezi 16 puncte de penalizare ca urmare a depasirii limitei de viteza ai permisul suspendat nici mai mult nici mai putin de un an de zile.
Citeste mai departe aici.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS