Facebook se schimba radical, de la 1 iulie. Ce politica adopta legat de continutul pentru adulti si cel violent
Facebook a anuntat ca, incepand de luni, va fi mai ferma in ceea ce priveste controlul reclamelor care apar pe reteaua de socializare si ca va interzice, daca va fi cazul, anunturile cu continut pornografic sau cu imagini violente, scrie AFP, preluata de Yahoo.
„Scopul nostru este acela de a pastra libertatea de a posta informatii pe Facebook, dar, in acelasi timp, si de a ne proteja utilizatorii de anumite tipuri de continut”, a scris un reprezentat al retelei de socializare pe blogul companiei.
„De exemplu, vom incerca sa restrictionam aparitia unor reclame langa pagini sau pe grupuri care contin violenta sau care au continut grafic sexual”, a continuat sursa citata.
Miscarea are ca scop calmarea advertiserilor care sunt preocupati de aparitia reclamelor lor langa pagini cu continut ofensator.
„Inainte de a face aceasta miscare, o pagina cu continut pentru adulti putea avea o reclama undeva in dreapta sus. De acum inainte, nu va mai exista nicio reclama langa o astfel de pagina”, au mai explicat reprezentantii Facebook.
Pentru inceput, inlaturarea reclamelor se va face manual, urmand ca in scurt timp Facebook sa puna la punct un sistem care va bloca si va elimina automat reclamele de pe astfel de pagini.
„Va fi mai bine si pentru advertiseri sa le apara reclamele langa pagini sau pe grupuri care au domenii de activitate asemenatoare cu ale lor”, au concluzionat cei d ela Facebook.
Pe acelasi subiect: