Vestea trista primita de berari: clienti mai saraci, vara racoroasa si fara evenimente sportive
Angajatii sunt cei care pot face sa creasca vanzarile unei companii, dar fara o evolutie pozitiva a puterii de cumparare piata de bere nu poate inregistra plusuri consistente. Mai cu seama in lipsa evenimentelor sportive si a caldurii care indeamna oamenii sa iasa la terase.
Intr-una din putinele zile caniculare de august, Andrew Highcock, presedintele Ursus Breweries Romania avea o dispozitie buna. „Vanzatorii de bere trebuie sa fie fericiti vara. Nu am primit inca datele pentru vanzarile din ultimele zile, dar vara a venit si sper sa mai dureze. Luna va fi mai buna fata de iunie", spune pe un ton usor glumet Highcock, facand referire la faptul ca prima luna de vara a fost racoroasa, iar acest lucru s-a reflectat deopotriva in vanzarile berarilor si ale producatorilor de bauturi racoritoare si de inghetata, de pilda.
Anul trecut piata berii a crescut pe seama perioadei lungi de canicula si a evenimentelor sportive, dar in 2013 acesti factori nu s-au regasit.
Nu a intalnit multe surprize de la venirea sa in Romania, in urma cu aproape doi ani. „Cred ca atunci cand am venit, toti membrii echipei de management am sperat ca piata se va imbunatati", spune presedintele Ursus, referindu-se la scaderile de vanzari de dupa 2008. „Singura intrebare era «Cat mai dureaza pana isi revine?»
Citeste articolul integral pe www.businessmagazin.ro.
Pe acelasi subiect: