Retailerul spaniol Inditex, care detine Zara, Pull&Bear si Bershka, raporteaza profit in crestere cu 9%, pe fondul majorarii vanzarilor
Zara
Grupul spaniol Inditex, cel mai mare retailer de imbracaminte din lume, a raportat o crestere de 9% a profitului, in linie cu asteptarile analistilor, datorita majorarii vanzarilor, in profita unei toamne mai calduroase decat de obicei in multe state europene, transmite MarketWatch, preluat de Agerpres.
In perioada februarie-octombrie 2016, profitul net a urcat la 2,21 miliarde de euro, comparativ 2,02 miliarde de euro in perioada similara din 2015 si in linie cu asteptarile analistilor.
Profitul inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizare (EBITDA) a urcat cu 8%, la 3,61 miliarde de euro, de asemenea conform previziunilor analistilor.
Vanzarile Inditex au crescut cu 11%, la 16,4 miliarde de euro, de la 14,74 miliarde de euro in urma cu un an.
Inditex, companie ce detine opt branduri precum Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti si Pull&Bear, are peste 7.000 de magazine in 90 de tari. In ultimele luni, compania a deschis magazine in Vietnam, Noua Zeelanda, Paraguay, Aruba si Nicaragua. Pana la sfarsitul lui 2016, toate brandurile vor fi disponibile online in Europa.
In Romania, la finele anului trecut, reteaua Inditex era formata din 57 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home si Massimo Dutti.
Pe acelasi subiect: