Profilul clientului din Centrul Vechi al Capitalei s-a schimbat in criza: in loc de whisky alege vodca, prefera cluburile cu rezervare gratuita si se uita dupa promotii
Sursa foto: Ziarul Financiar
Clientii localurilor din Centrul Vechi al Capitalei, o zona cu un avant neobisnuit al deschiderilor de noi localuri in plina criza, si-au schimbat radical comportamentul de consum in ultimii ani astfel ca in loc de un whisky scump aleg unul mai ieftin sau chiar vodca, se uita dupa promotii si cauta cluburi fara taxe de intrare.
„In perioada 2005 – 2009, consumatorul a abuzat de banii pusi in piata de banci, era «milionar» si de aceea cheltuia foarte multi bani in cluburi. Spre deosebire de alti europeni, romanii au si un ego foarte mare, cumparau sampania cea mai scumpa in club. Cand a venit criza, s-au trezit fara bani in buzunare, cu credite la banci si fara posibilitatea de a contracta alte credite, astfel ca s-au orientat catre promotii“, a explicat Stefan Popescu, omul din cadrul Red Bull Romania care gestioneaza distributia energizantelor in cluburile din tara.
Popescu lucreaza de opt ani in Red Bull Romania si Republica Moldova si este in prezent National on Premise Manager in cadrul companiei, responsabil de vanzari in baruri, restaurante, cluburi.
Pe acelasi subiect: