Mega Image a vandut anul trecut produse sub marca proprie de aproape 122 mil.euro
Vanzarile de produse sub marca privata ale Mega Image au reprezentat 23% din veniturile totale ale retailerului in 2013, respectiv 538 milioane lei (121,8 milioane euro), reiese din raportul Delhaize.
CEO-ul Delhaize, Frans Muller, declara anterior ca accelerarea dezvoltarii marcilor proprii si imbunatatirea serviciilor se numara printre obiectivele grupului belgian in Romania.
Marcile private comercializate de Mega Image sunt 365, Gusturi Romanesti si Delhaize.
In 2013, Mega Image a raportat un profit net de 55,1 milioane lei (12,5 milioane euro), in crestere cu 18%, la afaceri de 2,34 miliarde lei (530 milioane euro), cu 33% mai mari, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor.
Mega Image este unul dintre cei mai activi retaileri de pe piata locala, cu peste 30 de noi magazine deschise de la inceputul anului, reteaua numarand in prezent 331 de unitati, dintre care 174 supermarketuri Mega Image, 157 magazine de proximitate Shop&Go si un magazin de produse congelate AB COOL FOOD.
Mega Image a fost cea mai dinamica retea din Romania, dar si la nivelul din grupului Delhaize, in ceea ce priveste deschiderile de magazine atat in 2013, cat si in 2012, cand s-a extins cu 104 si respectiv cu 88 de unitati.
Frans Muller a anuntat in martie continuarea extinderii pe piata locala, in special in Bucuresti, si dezvoltarea unui depozit nou, care sa sustina planurile de expansiune.
Potrivit Delhaize, Mega Image detinea in 2013 o cota de 21,7% din piata de profil din Capitala.
La inceputul lunii august, Delhaize a anuntat si preluarea a 20 din cele 22 de magazine operate de reteaua Angst, dupa ce compania locala s-a retras dintr-o colaborare cu Carrefour, tranzactie ce urmeaza sa fie aprobata de Consiliul Concurentei.