Lidl deschide, la Sighişoara, un magazin cu format unic în portofoliul său. Prin ce diferă noua unitate de celelalte
Lidl Sighisoara
Retailerul Lidl continuă investiţiile în România şi deschide, pe 8 martie, primul magazin din Sighişoara, cu un format unic în portofoliul său, special realizat pentru a se încadra în specificul arhitectural al oraşului, a anunțat compania.
Odată cu deschiderea noii unităţi vor fi create aproximativ 20 de noi locuri de muncă.
Magazinul va avea o suprafaţă de 1.368 mp şi peste 120 de locuri de parcare, iar orarul de funcţionare a noii unităţi va fi între 7:30 şi 21:00, de luni până sâmbătă, iar duminica între 8:00 şi 20:00.
Potrivit companiei, formatul noului magazin Lidl este unul unic, creat din dorinţa de a se încadra în peisajul arhitectural aparte al zonei situate în proximitatea Cetăţii Sighişoarei, inclusă pe lista Patrimoniului UNESCO, ca fiind singurul oraş-cetate medieval locuit.
Printre elementele arhitecturale distincte, se numără faţada realizată din cărămidă aparentă şi acoperişul din ţiglă.
“Deşi exteriorul unităţii este inspirat de arhitectura specifică oraşului, procesul de construcţie al noului magazin a fost adaptat la cele mai noi standarde de sustenabilitate, prin folosirea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor, în conformitate cu normele de protecţie a mediului, dar şi cerinţele pieţei. Proiectul a fost realizat de către Lidl în colaborare cu un antreprenor general român şi cu sprijinul autorităţilor locale”, a anunțat retailerul.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de ţări din toată lumea şi operează aproximativ 10.000 de magazine şi peste 150 de centre logistice în 28 de ţări la nivel mondial.
Pe acelasi subiect: