Haine Moschino în magazinele H&M. Celebra casă de modă italiană va colabora cu retailerul suedez
H M. Foto: Getty Images/Guliver
Colaborarea va începe în 8 noiembrie, anul acesta.
Casa de modă italiană Moschino va colabora cu Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, care a lucrat înainte şi cu Balmain şi Stella McCartney, transmite BBC, preluat de Agerpres.
Colaborarea a fost anunţată de Jeremy Scott, director de creaţie la Moschino. Anterior, Scott a colaborat cu Adidas şi MAC Cosmetics.
Începând din 8 noiembrie, H&M va vinde în magazinele sale îmbrăcăminte pentru femei şi bărbaţi realizată în colaborare cu celebra casa de modă.
Revista Vogue a informat că preţurile se vor situa între 18 şi 210 lire sterline.
Printre fanii brandului Moschino se află Madonna, Miley Cyrus, Katy Perry şi Cardi B.
Din 2004, retailerul suedez a colaborat cu branduri ca Karl Lagerfeld, Versace şi Comme Des Garcons.
Luna trecută, H&M a raportat cel mai mic profit trimestrial din ultimii 16 ani, în condiţiile în care grupul a acumulat un stoc record de haine nevândute în valoare de peste patru miliarde dolari.
În cele trei luni până la finele lunii februarie, primul trimestru al exerciţiului fiscal al H&M, profitul operaţional a scăzut cu 61%, până la 1,26 miliarde de coroane suedeze, comparativ cu 3,21 miliarde de coroane în perioada similară a anului trecut. Stocul de haine nevândute a crescut cu 7% în ultimul trimestru, până la nivelul de 4,3 miliarde dolari.
Problemele H&M au fost agravate de vremea neobişnuit de caldă înregistrată de Europa în luna ianaurie, urmată de valul de frig din februarie, care a dat peste cap industria de retail. Aceste evoluţii au forţat compania să scadă şi mai mult preţurile pentru a reduce stocurile.
Compania va deschide anul acesta 385 de noi magazine, faţă de 400 programate iniţial, după ce în perioada august 2016 - august 2017 a inaugurat 418 de unităţi, ajungând la un total de 4.553 de magazine pe plan global. De asemenea, vor fi extinse vânzările online pe 43 de pieţe până la sfârşitul anului. Deja, rivala Inditex vinde online pe 45 de pieţe.
Pentru a sprijini comerţul electronic, H&M va extinde acordul de cooperare cu divizia de retail online a Alibaba, Tmall.
H&M se confruntă și cu creşterea concurenţei pe piaţa din Europa, după ce tinerii au preferat să facă achiziţii de la retailerii online, cum ar fi Asos şi Zalando.
Grupul suedez are opt branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday, Arket şi H&M Home.
Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.
Pe acelasi subiect: