Gigant mondial de îmbrăcăminte se dezvoltă masiv în Europa de Est și în România. Unde deschide magazine
Replay
Fashion Box, lider mondial pe segmentul denim, continuă expansiunea în România, prin deschiderea de magazine monobrand Replay, parte a unui plan de dezvoltare la nivel european.
Potrivit unui comunicat al companiei, opt magazine monobrand Replay vor fi deschise în zona Europei de Est, inclusiv în România, până în 2021. Este anunțul făcut de compania Fashion Box, cea care deține brandul Replay la nivel mondial.
Planul de dezvoltare în România continuă, după ce în toamna lui 2018 au fost deschise două noi magazine în AFI Cotroceni și ParkLake, în parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.
În anul 2018, la nivel mondial, brandul Replay a avut vânzări de 237,9 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent. Potrivit anunțului făcut de compania Fashion Box, cea care deține brandul, 85% din vânzări au reprezentat exporturi.
În consecință, reprezentanții Replay anunță că își extind planul de dezvoltare în Europa de Est, cu focus pe România, Serbia, Bosnia, Kosovo, Macedonia și Muntenegru. În aceste țări vor fi deschise opt magazine monobrand Replay până în 2021.
Planul de creștere este aplicat în aceste zone în sistem joint venture, în parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.
”Rezultatele pozitive din 2018 vin ca urmare a unei strategii bazată pe atenție asupra calității produselor și inovație. Vom urmări, în special, dezvoltarea de noi piețe, dar și consolidarea celor existente”, a declarat Matteo Sinigaglia, CEO Fashion Box.
Fashion Box S.p.A, înființată în 1981, este lider mondial pe segmentul denim. Grupul italian, cu sediul în Asolo, provincia Treviso, creează, promovează și distribuie îmbrăcăminte casual, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, sub numele REPLAY, REPLAY&SONS și WE REPLAY.
Compania de modă este prezentă în Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America Latină și Africa. Rețeaua cuprinde 4.000 de puncta de vânzare, 105 magazine monobrand și 125 de magazine in shop.
Pe acelasi subiect: