Flanco si eMag anicipeaza vanzari de 41 milioane de euro pe perioada Black Friday
Magazin eMag. Sursa foto: Mediafax
Magazinul online electroIT emag.ro si retailerul Flanco anticipeaza în perioada campaniei Black Friday vanzari de 41 milioane de euro, în crestere cu 52% fata de evenimentul similar din 2012, a declarat directorul general al Dante International, Iulian Stanciu, într-o conferinta.
"In anul 2012, vanzarile emag.ro si Flanco au insumat 27 milioane de euro si au reprezentat 39,5% din totalul vanzarilor inregistrate in perioada campaniei Black Friday pe piata electroIT, plus celelalte piete pe care mai activam, cum ar fi jucari, obiecte de gradinarit si altele. Anticipez ca in acest an vom ajunge la vanzari de 183 milioane de lei, din care emag.ro va contribui cu 98 milioane de lei", a afirmat Iulian Stanciu, preluat de Mediafax.
Potrivit lui Stanciu, emag.ro a inregistrat 2,65 milioane de vizitatori unici in ziua cand a inceput campania black friday, iar Flanco - peste 400.000 de vizitatori.
"Cifrele arata ca avansul pietei electroIT din 2012 a fost sustinut in proportie de aproape 80% de campania Black Friday. Astfel, anul trecut, piata a crescut fata de 2011 cu 54 milioane de euro, la 1,25 miliarde de euro. Daca in primele trei trimestre ale anului trecut avansul pietei a fost relativ nesemnificativ, in ultimul trimestru a adus un plus de peste 42 milioane de euro, evolutie sustinuta in principal de campania Black Friday", a spus Stanciu.
Datele unui studiu comandat de Dante International arata ca 4,2 milioane de romani intentioneaza sa cumpere produse in timpul campaniei de reduceri, dublu fata de 2012.
"Dintre acestia, 58% vor sa cumpere de la emag.ro si Flanco. Principalele trei categori de produse vizate sunt electrocanice mici, haine si televizoare", a spus Stanciu, care a adaugat ca s-a investit 500.000 de euro in servere si platforma web a magazinului online.
De asemenea, pentru sustinerea campaniei de reduceri, Dante International a extins suprafata de depozitare cu 50%, la 4.000 de metri patrati.
"Ne asteptam la 200.000 de comenzi in ziua evenimentului, peste 4 milioane de vizitatori unici si vanzari de 98 milioane de lei", a spus Stanciu, care precizat ca valoarea cumulata a reducerilor in magazinele Flanco si pe emag,ro se ridica la 75 milioane de lei.
Prezent la eveniment, directorul general al Flanco, Violeta Luca, a spus ca obiectivele retailerului sunt atingerea unui volum al vanzarilor de 85 milioane de lei, 180.000 de tranzactii si un milion de vizitatori in cele 82 de magazine ale retelei in perioada 22-24 noiembrie.
"Pentru atingerea acestor obiective, Flanco va extinde cu 4 ore programul de functionare al magazinelor, va avea cu 30% mai multi consultanti de vnzari, circa 1.000, si va majora stocurile cu 80%. De asemenea, vom avea cu 50% mai multe case de marcat si, prin regandirea fluxurilor si procedurilor, timpul de facturare va fi redus cu 30%. In timpul campaniei Black Friday, vor fi 150.000 de produse cu reduceri, de trei ori mai mult decat in 2012, iar reducerile vor ajunge si la 80%", a spus Luca.
Cu 80 de magazine in prezent, Flanco Retail opereaza business-ul fostei companii Flanco International. Retailerul este controlat de societatea The Retail Network SRL, unde omul de afaceri Iulian Stanciu detine 100% din partile sociale.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piata romaneasca.
Magazinul online este detinut de Dante International, al carei actionar principal este grrupul Naspers 70%, Iulian Stanciu - 21,6 si Radu Apostolescu - 8,4%.
Pe acelasi subiect: