Decizia luată de IKEA, cu câteva zile înainte de deschiderea celui de-al doilea magazin din România. Cum își consolidează poziția pe piața locală
IKEA
Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță intrarea în organizație a retailerului IKEA România, care devine al 18-lea membru.
“Salutăm încrederea manifestată de IKEA România în capacitatea Asociației Marilor Rețele Comerciale de a reprezenta comerțul modern alimentar și nealimentar din România”, a subliniat George Bădescu, Director Executiv AMRCR.
”IKEA România se alătură demersului celorlalți retaileri din AMRCR de a asigura un climat de afaceri favorabil la nivel local. România este o piață importantă pentru IKEA, iar un mediu de business prietenos este esențial pentru retaileri”, a declarat Violeta Neniță, director IKEA România.
AMRCR a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 18 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.
Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.
AMRCR este membră a Confederației Patronale ,,Concordia” și a organizației ,,EuroCommerce“ – care reprezintă retailul modern la nivel comunitar.
IKEA Pallady, al doilea magazin al suedezilor în România, se dechide pe 24 iunie și este cel mai mare din Sud-Estul Europei. Valoarea totală a investiției este de aproape 90 de milioane de euro. Potrivit companiei, magazinul de 37.000 de metri pătrați va pune la dispoziția clienților aproape 10.000 de produse.
Pe acelasi subiect: