Cum se explica succesul magazinelor online
In varianta virtuala, magazinele sunt construite dupa o strategie bine gandita, care profita de lipsa de timp, dar atrage si cu discounturi de pana la 90% pentru anumite produse. Online exista magazine de moda pentru toate gusturile, de la designeri high fashion (Outnet) pana la designeri de nisa (Shopbop).
Antreprenorii profita de momentul favorabil pentru consolidarea afacerilor, care in timp record au ajuns sa valoreze sute de milioane de euro si sa concureze cu grupuri construite in zeci de ani. Asos, de exemplu, a ajuns in zece ani la vanzari de 223 de milioane de lire sterline, iar Nick Robertson estimeaza o crestere de 60% anul acesta.
Are planuri mari - sa duca retailerul in Statele Unite si sa lanseze o noua afacere prin care consumatorii sa isi poata vinde hainele, in stilul eBay, asa incat segmentul sau tinta, femeile de 18-35 de ani, sa adune bani suficienti pentru noi achizitii pe Asos.
Livreaza in 167 de tari, iar in curand va lansa site-uri speciale pentru Statele Unite, Franta sau Germania. Statele Unite, o piata despre care antreprenorul crede ca ii poate aduce vanzari de un miliard de dolari, vor fi acoperite de la depozitul din Barnsley, deschis pentru a permite livrari in 4-6 zile. Site-ul a crescut numarul de produse disponibile de la 22.000 la 36.000 anul acesta, dintre care 1.300 se schimba in fiecare saptamana.
Cititi mai multe despre succesul magazinelor online pe businessmagazin.ro
Pe acelasi subiect: