Cresterea economica din 2013 se va vedea in buzunarele romanilor anul acesta. Retailerii au decretat 2014 anul consumului
Proprietarii marilor magazine din Romania au planuri mari si au decretat deja 2014 drept anul consumului. Dupa ce in 2013 vanzarile din mall-uri au crescut cu 5% anul acesta, comerciantii discuta despre o majorare de aproape 10%.
Cele mai importante retele au pus la cale strategii noi prin care sa-i convinga pe romani sa isi cheltuiasca banii.
Secretul succesului unui mall consta in numarul de clienti care ii trec pragul. Potrivit unor studii, fie ca vin sa manance, sa cumpere haine sau sa vada un film, romanii cheltuie in fiecare minut cate un leu.
Asa ca marea provocare a mall-urilor este sa-i tina pe oameni in magazine ca sa cumpere cat mai mult. De altfel, numarul clientilor este atent monitorizat cu ajutorul senzorilor speciali.
Intr-o zi de luni, in numai 15 minute, pe o singura usa au intrat 100. Toate mallurile din Bucuresti atrag intr-o zi buna de weekend sau sarbatoare chiar si o jumatate de milion de oameni.
O mama este clientul ideal. A intrat doar pentru a-si duce copilul la un loc de joaca, dar a cheltuit deja 15 lei pe mancare si suc.
In 2014 comerciantii se gandesc sa creeze mai multe locuri de relaxare atat pentru cei mici, cat si pentru barbati.
Cifrele de anul trecut sunt incurajatoare: vanzarile in mall-uri au crescut 5 %, in conditiile in care cresterea economica de 3,5 % a fost peste asteptari.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS