Carrefour raporteaza al patrulea an de crestere a vanzarilor in Europa
Veniturile Carrefour, al doilea retailer mondial dupa Wal Mart, au urcat cu 2,4% in trimestrul IV din 2015, datorita majorarii vanzarilor in Spania si Italia, compania inregistrand al patrulea an de crestere a vanzarilor in Europa.
In perioada septembrie - decembrie 2015, vanzarile au urcat la 22,4 miliarde de euro (24 miliarde de dolari), usor sub estimarile analistilor, de 22,6 miliarde de euro, potrivit Bloomberg, transmite Agerpres.
In Spania si Italia, vanzarile au crescut in ultimele luni din 2015 cu 2,5% si, respectiv, 3,5%, compensand declinul de 16% inregistrat in China.
Vineri, actiunile companiei au urcat cu 0,5%, la 25,09 euro, la Bursa de la Paris.
Carrefour a reafirmat vineri estimarile privind obtinerea unui profit operational recurent de 2,45 miliarde euro in 2015, fata de 2,39 miliarde in 2014.
Carrefour a anuntat recent ca va cheltui pana la 2,6 miliarde euro, dupa ce relansarea hypermarketurilor sale din Europa a inceput sa-si faca simtite efectele.
In Romania, Carrefour numara 173 de magazine dintre care 27 hipermarketuri 'Carrefour', 92 supermarketuri 'Market', 44 magazine de proximitate 'Express', 9 magazine de proximitate 'Contact' si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.