Branza, cozonacii si zacusca romanesti ajung pe rafturile supermarketurilor din Italia
Produsele marca proprie ale Carrefour Romania vor ajunge pe rafturile hipermarketurilor detinute in Italia de grupul francez, datorita numarului mare de romani stabiliti in aceasta tara care fac cumparaturile in magazinele Carrefour.
"Am demarat discutiile acum o luna cu colegii din Italia pentru a duce produsele romanesti pe rafturile hipermarketurilor Carrefour din Italia. Au observat ca foarte multi romani stabiliti in Italia fac cumparaturile la Carrefour. (...) Este vorba de produse precum branza telemea, cozonac, zacusca sau miere. Se va face o analiza a magazinelor, in functie de zonele in care sunt concentrati mai multi romani. Ne uitam si la Spania, avand in vedere numarul mare de romani care traiesc acolo", a declarat directorul comercial al Carrefour Romania, Vlad Ardeleanu, citat de Mediafax.
Portofoliul de produse marca proprie al Carrefour Romania cuprinde in prezent circa 1.400 de referinte si reprezinta circa 13% din vanzarile retailerului. Compania a inregistrat anul trecut vanzari de 986 milioane euro, fara TVA, cu 3% mai mari fata de valoarea din 2011.
"In tarile dezvoltate, ponderea marcilor private in vanzarile retailerilor ajunge pana la 30%, iar in Romania, potrivit datelor Nielsen, sunt undeva la 8,5%. Carrefour doreste sa se extinda pe acest segment. In 2012 comparativ cu 2011, vanzarile de marci proprii au crescut cu 10%, crestere recunoscuta si in prima parte a acestui an. Crestem pe aceasta zona mai mult decat pe global. Ne dorim sa crestem ponderea marcilor private", a mai spus Ardeleanu.
Potrivit directorului de marci proprii al companiei, Monica Coliu, retailerul dezvolta anual 100 de produse noi marca proprie, iar peste 90% dintre produsele alimentare sunt fabricate in Romania.
"Produsele marca proprie ale Carrefour Romania sunt mai ieftine cu 20% decat marcile cunoscute, pentru ca sunt eliminate costurile de marketing si de publicitate, dar calitatea este aceeasi", a adaugat Coliu.
Grupul Carrefour este prezent pe piata din Romaania cu 116 magazine si trei formate: hipermarketurile Carrefour (24), supermarketurile Market (68) si magazinele de proximitate (24). Recent, Carrefour Romania a semnat un contract cu retailerul local Gulliver, care cuprinde noua magazine in Bucuresti, pentru a intra in franciza Express.
Carrefour Romania este parte a grupului francez Carrefour, prezent in 33 de state cu 9.900 de magazine.
Mai multe despre:
#Carrefour#retail
Pe acelasi subiect: