Afacere de criza: pantofi din China vanduti in Romania sub brand cu nume italienesc de un libanez
Nume italian, eforturi pentru design, investitii in extindere si in online, produse aduse din China. Povestea brandului Botinelli, lant de magazine infiintat si condus de un om de afaceri libanez, are la baza costuri gandite atent si o istorie de zece ani de incaltat femeile, scrie BUSINESS Magazin.
"Lucrez in domeniu dintotdeauna. Pentru aceasta afacere am aplicat toate lectiile invatate de-a lung;l timpului si am imbinat mentalitatea tarii de unde provin cu ritmul occindetal de business", spune Ali Matar, omul de afaceri libanez care a venit in Romania in urma cu aproape doua decenii si nu a mai plecat.
De la prima idee de a face un magazin de pantofi pana la concretizare a fost nevoie de doi ani, dar Matar spune ca tot conceptul poarta amprenta sa, de la idee, la nume, brand, magazine si strategie. Doar pantofii nu sunt creatia sa, pentru ca ii importa din China si, dupa cum spune, el este retailer, nu designer.
Pe acelasi subiect: