Yahoo a modificat aspectul mesageriei online
Sursa foto: Mediafax
Grupul american Yahoo! a modificat, marti, aspectul mesageriei sale gratuite Yahoo Mail, continuandu-si astfel eforturile pe care le face pentru a deveni un concurent tot mai serios al rivalului sau Google in domeniul serviciilor de utilizare zilnica, informeaza AFP.
Modificarile, anuntate cu ocazia celei de-a 16-a aniversari a Yahoo Mail, includ posibilitatea de "a infrumuseta" e-mailul cu imagini de pe Flickr, filiala grupului Yahoo! specializata in partajarea de fotografii, potrivit blogului oficial al grupului american.
Functii care erau pana acum rezervate utilizatorilor platitori ai unui cont "premium", precum adrese suplimentare si transferuri automate de mesaje, vor fi extinse si pentru versiunea de baza gratuita, iar volumul de stocare online a fost crescut la 1 teraoctet.
Noul Yahoo Mail este disponibil pentru moment in limba engleza in noua tari, inclusiv Statele Unite si Marea Britanie, dar Yahoo! promite sa il extinda "in mai multe tari si in mai multe limbi, in curand", relateaza Mediafax.
De cand a ajuns la conducerea grupului Yahoo!, in vara anului 2012, directorul general Marissa Mayer, fost manager la Google, s-a lansat intr-o vasta operatiune de "toaletare" a serviciilor grupului si intr-o serie de achizitii, cu obiectivul de a relansa cresterea companiei, aflata declin de mai multi ani.
Pe acelasi subiect: