Cele 176 de magazine Germanos devin Telekom, în urma procesului de rebranding
Grupul de companii Telekom Romania anunță începerea procesului de rebranding pentru magazinele Germanos care devin, astfel, Telekom, a anunțat operatorul.
Lucrările pentru înlocuirea elementelor de identitate de marcă au început deja în opt magazine Germanos, iar procesul de rebranding va continua pe parcursul următoarelor luni pentru întreaga rețea națională Germanos, care cuprinde în prezent 176 de magazine.
Procesul implică înlocuirea tuturor elementelor de identitate vizuală din magazine cu cele ale Telekom. Lucrările au fost demarate într-un număr de opt magazine situate în Blaj, București (zona Mihai Bravu), Codlea, Cluj-Napoca (zona Carrefour, respectiv Iulius Mall), Giurgiu, Odorhei și Târgovişte. În această săptămână vor începe lucrările în alte opt magazine, cele mai multe fiind din București.
Clienții vor beneficia, în continuare, de aceleași produse și servicii disponibile în prezent în rețeaua Germanos, iar magazinul online www.germanos.ro va fi funcțional în perioada următoare pentru orice potențial cumpărător.
Pentru a preveni orice inconveniente aduse clienților, lucrările aferente procesului de rebranding al magazinelor vor fi efectuate în afara orelor de vârf.
Această inițiativă este un pas natural în urma fuziunii tuturor operațiunilor mobile sub Telekom Romania Mobile Communications SA, ca societate care le-a absorbit, proces care s-a realizat la 1 decembrie 2017.
Grupul Telekom Romania a anunţat, anul trecut, fuziunea tuturor operaţiunilor sale mobile într-o singură entitate, cu scopul de a concentra toate operaţiunile de telefonie mobilă ale Germanos, Sunlight şi Telemobil sub brandul Telekom Romania Mobile Communications.
Potrivit operatorului, fuziunea operaţiunilor mobile din cadrul grupului Telekom Romania s-a realizat la 1 decembrie 2017, iar noua entitate - Telekom Romania Mobile Communications SA și-a păstrat obiectul principal de activitate.
Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. Telekom aparţine Deutsche Telekom, unul dintre liderii globali de telecomunicații integrate.
Pe acelasi subiect: