Apple a lansat iPhone 11, iPhone 11 Pro și Apple TV+. Care sunt prețurile
Apple a lansat, marți, noua generație de telefoane iPhone - iPhone 11 și iPhone 11 Pro - dar și servicii precum Apple TV Plus și Apple Arcade, în cadrul unei eveniment desfășurat în amfiteatrul Steve Jobs din Apple Park.
Cele două camere pe spate vor susţine funcţionarea pe timp de noapte, la lumină scăzută, precum şi fotografiile cu unghi ultra larg. Apple a subliniat şi capacitatea iPhone 11 de a efectua selfie-uri cu mişcare lentă, această funcţie foto fiind promovată sub numele de "slofies."
Dispozitivul va fi disponibil în culorile roşu purpuriu, verde, alb, roşu, negru şi galben. IPhone 11 va avea o baterie cu autonomie mai mare cu o oră comparativ cu cea a iPhone XR şi un preţ de bază mai scăzut, cel al iPhone XR pornind de la 749 de dolari.
Apple a prezentat marţi şi actualizări pentru Apple Watch şi iPad, scrie News.ro.
Apple Watch Serie 5 va avea un ecran pornit permanent, o durată a bateriei de 18 ore şi funcţie pentru apel de urgenţă internaţional disponibilă în peste 150 de ţări. Preţurile pornesc de la 399 de dolari sau 499 de dolari cu serviciu celular, iar dispozitivele vor putea fi comandate începând de marţi, iar în magazine din 20 septembrie. Preţul Apple Watch Serie 3 va porni de la 199 de dolari.
Apple a mai anunţat că a şaptea generaţie de iPad va avea un preţ de bază de 329 de dolari şi va fi disponibil pentru comenzi începând de marţi, iar în magazine din 30 septembrie.
”Cred că ne aflăm într-o perioadă de aşteptare, până la 5G. Clienţii care deţin iPhone X nu vor avea motive să cumpere un model îmbunătăţit”, a declarat Patrick Moorhead, analist la Moor Insights & Strategy.
Apple obţine o parte importantă din profit prin îmbunătăţirea memoriei pentru dispozitivele cu capacitate mare de stocare, iar Moorhead a spus că scăderea preţurilor cipurilor ar putea ajuta Apple să absoarbă costul tarifelor produselor fabricate în China, care ar urma să afecteze telefoanele mobile de pe 15 decembrie.
Apple TV, disponibil din 1 noiembrie, la un preţ de 4,99 dolari/lună
Apple a mai anunţat marţi că serviciul de streaming TV va fi lansat pe 1 noiembrie, la un preţ de 4,99 de dolari pe lună, gigantul industriei de tehnologie marcând un moment de cotitură, de la care se va axa pe servicii la fel de mult ca pe producţia de hardware şi de software.
Apple TV+ va fi disponibil în 100 de ţări, iar cumpărătorii de iPhone, iPad sau computere Mac vor beneficia de gratuitate pentru acest serviciu timp de un an.
În familie, până la şase membri ai acesteia vor beneficia de acelaşi abonament.
Între show-urile originale se vor afla “See” şi “The Morning Show”, având în distribuţie pe Jason Momoa şi Alfre Woodard şi produse de Reese Witherspoon şi Jennifer Aniston.
Apple urmează să prezinte în cadrul evenimentului de toamnă al companiei actualizări anuale pentru iPhone, care vor include probabil noi funcţii ale camerelor video, dar puţine schimbări majore, compania urmând să lanseze anul viitoar telefoane 5G, potrivit analiştilor. În schimb, în centrul atenţiei se află servicii precum conţinutul de televiziune, la care va participa Oprah Winfrey, care vor concura cu serviciile de streaming ale Netflix şi Walt Disney.
Noua strategie, pe care Apple a anunţat-o la un eveniment din luna martie, la care a oferit unele detalii despre serviciul de streaming TV, survine în condiţiile în care vânzările de iPhone-uri au scăzut în termeni anuali, în ultimele două trimestre fiscale, iar investitorii sunt concentraţi pe potenţialul de creştere al serviciilor.
Apple a mai anunţat serviciul de jocuri video, Apple Arcade, care va fi inclus în App Store şi disponibil din 19 septembrie, la un preţ de 4,99 de dolari pe lună, cu o lună gratuită, pentru testare.
“Este prima oară când vedem strategia Apple cu toate cele trei componente ale afacerii”, a declarat Ben Bajarin, analist la Creative Strategies.
Prin conţinutul de streaming, Apple intră pe un segment aglomerat. De la evenimentul din luna martie al Apple, Walt Disney a anunţat deja un serviciu de 6,99 de dolari pe lună care va oferi conţinutul emblematic pentru copii.
Fără să deţină o bibliotecă proprie de conţinut de televiziune, Apple va comercializa serviciul de streaming Apple TV+, în timp ce este deja revânzător pentru alte canale, precum HBO, şi obţine o parte din vânzări.
Bajarin a spus că provocarea pentru Apple este să convingă consumatorii că familia sa de dispozitive, de la boxe la telefoane, sunt cele mai potrivite pentru a urmări show-uri, chiar dacă Netflix urmează să ofere un sistem integrat de vizionare. Netflix va rămâne disponibil ca aplicaţie pe dispozitivele Apple, iar programele sale apar în rezultatele căutărilor pe aplicaţia Apple TV.
Pe acelasi subiect: