Apple a dat din nou lovitura. Care a fost cel mai cumparat produs de Black Friday
Dupa episodul Black Friday si recent adoptatul Cyber Monday, producatorii se pregatesc acum de zor pentru o intreaga perioada de vanzari, care va dura pana la inceptul lunii ianuarie, adica pe toata durata sarbatorilor de iarna.
Cei dornici de incasari spectaculoase ar putea sa ia notite de la Apple, unul dintre cele mai puternice nume din IT-ul mondial, acesta fiind lider la vanzari in aceasta perioada, potrivit MarketWatch.
La principalele magazine din America, Wal-Mart si Target, ipad-ul Mini de 16Gb si iPad Air, de aceeasi capacitate, au fost produsele cel mai bine vandute, conform datelor furnizate de firma de cercetare InfoScout, care a urmarit achizitiile a peste 50.000 de cumparatori la fata locului, in zilele de joi si vineri. Si, avand in vedere numarul populatiei din State, e usor de inteles de ce acest avant de clienti a propulsat din nou Apple pe primul loc in topul preferintelor.
Produsele Ipad au reprezentat 18% din totalul vanzarilor de la Target, potrivit CEO-ului InfoScout, Jared Schrieber. De fapt, 6,5% din vanzarile magazinului au fost atribuite exclusiv lui Ipad Mini. Pe site-ul de comparatii de preturi PriceGrabber.com, iPad-urile Air si Mini au fost cele mai cautate cuvinte in weekendul acesta.
Tot succese au inregistrat si tableta Surface a Microsoft, varianta de 32Gb fiind cel mai bine vanduta la Best Buy, un alt retailer american foarte popular, dar si consola de jocuri PlayStation 4 a celor de la Sony, aceasta aflandu-se mai mult in atentia consumatorilor decat Xbox One.
Pe acelasi subiect: