Vedete pe Internet. Cum fac tinerii creativi pana la un milion de euro pe an in mediul virtual
Cu zeci de milioane de fani, Fredo si Pidjin, doi porumbei, protagonistii unor benzi desenate, fac senzatie pe Internet. Putini stiu ca sunt creatia unor tineri romani, care castiga bani frumosi de pe urma lor, echivalentul unei masini decapotabile pe an. Alte celebritati ale Internetului se lauda cu incasari ce depasesc un milion de euro anual.
Fredo si Pidjin sunt doi porumbei simpatici, care au insa un plan diabolic: vor sa aduca sfarsitul lumii. In spatele lor sunt Eugen si Tudor, doi romani care sunt urmariti in fiecare an de aproape 5 milioane de pamanteni. Alte cateva zeci de milioane de utilizatori au vazut cel putin o data un desen de-al lor. Pot fi recunoscuti usor pe strada, dupa tricouri.
Pentru Fredo si Pidjin i-au felicitat unul dintre creatorii seriei "The Simpsons", dar si producatorul executiv al serialului "Breaking Bad". In plus, Eugen si Tudor au profit in fiecare an. "Cu banii pe care ii castigam intr-un an, putem sa ne luam o decapotabila decenta, sport. Ne-am fi dorit sa fim pe un iaht acum, dar suntem in Cismigiu", spun cei doi romani.
Povestile au la baza intamplari din viata reala. Toate desenele se fac pe calculator. Desi pare usor, le ia o saptamana sa produca un episod. Alteori, le vine inspiratia cand stau de vorba cu porumbei adevarati.
Mikey e un alt erou al Internetului. Toti fanii lui sunt romani. 300.000 de oameni urmaresc postarile lui in care vorbeste despre articole si videoclipuri interesante de pe net. "Asta este jobul meu acum, m-am mutat la Bucuresti", spune Mikey, fondator Doza de Has. In total, pastila Doza de Has, care apare in fiecare vineri, are 33 milioane de vizualizari.
In topul celebritatilor pe Internet se regasesc doi americani Ryan Higa si Ray William. Ambii ar castiga aproximativ un milion de euro pe an.