Robert Pefanis, International Head of Sales, Thinkdigital, va discuta despre impactul publicitatii rich media, cu focus pe noile formate de bannere si eficienta lor. Pefanis are peste 20 de ani de experienta in Marketing, Publicitate si Vanzare Media. A lucrat cu un numar mare de companii, printer care Adel/Saatchi & Saatchi, Spot/ JWThompson si, pana in noiembrie 2010, a ocupat postul de Director de Digital Media Advertising Sales la cel mai mare grup media din Grecia, Lambrakis Press (in.gr, tanea.gr, tovima.gr).  In prezent ocupa postul de Head of Sales la Thinkdigital, avand ca principal obiectiv sa ofere advertiserilor si marketerilor acoperirea si instrumentele necesare targetarii de audiente specifice din intreaga lume in cel mai eficient mod.

Are in palmares diplome de la Univeristatea din Leicester& Deree College si este, de asemenea, profesor de Comunicare si New Media la numeroase Universitati din Grecia si Serbia din 2002.

Geoffrey Hantson,  Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgia, va vorbi despre raspandirea viralelor si impactul asupra brandurilor.

In calitate de copywriter a castigat numeroase premii nationale si internationale. Din 2006 conduce departamentul creative din Antwerp. In primul an de la preluarea conducerii, agentia a castigat numeroase premii atat pe plan local cat si international la festivaluri si concursuri de renume precum Cannes, Eurobest, Clio, One Show etc. In 2010 a fost denumit ‘Creativul anului’ si atat in 2010 si 2011, Duval Guillaume Modem a primit titlul de “Agentia Digitala a Anului” in Belgia.  Astazi, Geoffrey conduce departamentul creative alaturi de Katrien Bottez. In cadrul ultimei editii a Cannes Lions, agentia a castigat in total 15 trofee  - 8 lei de aur – si a fost numita Agentia Anului la categoria Media. Geoffrey a fost mentionat printre cei mai creativi 25 de oameni din publicitate la nivel global, de catre Business Insider.

Reprezentantii Google si Gemius vor prezenta viitorul publicitatii pe mobil si trendurile in ceea ce priveste masurarea (online, video si pe mobil).

Andrea Vassali, Mobile Product Solutions Manager, Google, este responsabil de m-search la Google pentru regiunea SEEMEA (Southern and Eastern Europe, Middle East and Africa). Andrea a contribuit la lansarea programului GoMo in Italia, Franta si Spania in acest an, ceea ce il face sa se numere printre expertii Europei de Est in ceea ce priveste mobi-site-urile. Anterior a condus departamentul de Mobile in Italia peste un an.

Rupert Slade, Head of International CEE, PHD Worldwide, va tine un discurs inspirational despre viitorul media. 

A lucrat in media peste 20 de ani. A inceput in Londra, unde a lucrat pe pozitia de Director la agentia de media CIA Medianetwork. A plecat in Polonia in 1998 unde a ocupat pozitia de Strategic Director la Initiative Media. A mai lucrat in Rusia pentru MindShare si MediaCom, iar in 2008 s-a mutat in Ungaria unde conduce agentia PHD pentru Europa Centrala si de Est. Sustine ca media este in egala masura arta si stiinta si ca ideile excelente pot aduce mari castiguri clientilor. In timpul liber alearga, citeste si incearca sa studieze cele mai dificile limbi europene.  

Obiectivele IAB Forum Romania sunt de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online in Europa si Romania, de a constientiza efectele initiativelor de reglementare, de a aduce in atentia industriei tendinte si know how  european, dar si de a creste interesul advertiserilor fata de prezenta in mediul online si de a se constitui un eveniment de referinta in ceea ce priveste continutul si calitatea speakerilor pentru top level marketing si detinatori de bugete din Romania. 

Programul evenimentului,  mai multe detalii despre speakeri si temele abordate  precum si despre inscriere se gasesc pe site-ul oficial www.iabforum.ro .

Membrii IAB Romania beneficiaza de 50% discount la taxa de participare. 

Asociatia IAB Romania (www.iab-romania.ro) a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni. Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.