Rularea unui VIDEO online care este ulterior difuzat la TV poate aduce un plus de pana la 33% a gradului de memorabilitate a brandului. In mod uimitor, ecranul digital deschide si netezeste calea pentru experienta TV, utilizatorii amintindu-si mai usor numele brandului cu care au facut deja cunostinta pe internet. 

Alaturarea celor doua canale:

- creste cu 6.2% reach-ul produselor din categoriile technologie, auto, retail, financiar si telecom    

- este pozitiva pentru TV intrucat gradul de memorabilitate al reclamelor video online este cu 39% mai mare decat al celor TV, in timp ce posibilitatea ca utilizatorul sa-si aminteasca mesajul sau sa aprecieze reclama online este de doua ori mai mare    

- creste consumul de advertising video, un utilizator urmarind in medie 87% dintr-o reclama online, reclamele de tip mid-roll avand cea mai mare rata de consum. 

Ce se intampla deci cand o parte din bugetul de advertising pentru TV este realocat canalului digital, asa cum recomanda studiul? E nevoie ca doar 15% din suma sa ajunga in online pentru ca reach-ul, eficienta si recunoasterea spoturilor TV sa fie vizibil mai mari.

Sursa: iab.net