Studiu IAB: cum reusesc reclamele online sa creasca reach-ul si eficienta campaniilor TV
Digitalul schimba felul in care se consuma continutul video. Combinatia de reclame TV si display online in mod special face ca impactul campaniilor publicitare sa creasca considerabil, arata datele unui studiu online al IAB si Nielsen.
Rularea unui VIDEO online care este ulterior difuzat la TV poate aduce un plus de pana la 33% a gradului de memorabilitate a brandului. In mod uimitor, ecranul digital deschide si netezeste calea pentru experienta TV, utilizatorii amintindu-si mai usor numele brandului cu care au facut deja cunostinta pe internet.
Alaturarea celor doua canale:
- creste cu 6.2% reach-ul produselor din categoriile technologie, auto, retail, financiar si telecom
- este pozitiva pentru TV intrucat gradul de memorabilitate al reclamelor video online este cu 39% mai mare decat al celor TV, in timp ce posibilitatea ca utilizatorul sa-si aminteasca mesajul sau sa aprecieze reclama online este de doua ori mai mare
- creste consumul de advertising video, un utilizator urmarind in medie 87% dintr-o reclama online, reclamele de tip mid-roll avand cea mai mare rata de consum.
Ce se intampla deci cand o parte din bugetul de advertising pentru TV este realocat canalului digital, asa cum recomanda studiul? E nevoie ca doar 15% din suma sa ajunga in online pentru ca reach-ul, eficienta si recunoasterea spoturilor TV sa fie vizibil mai mari.
Sursa: iab.net