Publicis Worldwide lanseaza in Romania divizia specializata de digital a retelei: Nurun. Cine o va conduce si ce aduce nou pe piata din tara noastra
Cu birouri in 21 de tari si peste 4000 de angajati, Nurun, divizia specializata de digital a retelei Publicis Worldwide, se lanseaza si in Romania.
Nurun va oferi in Romania servicii integrate de comunicare digitala si vine cu o gama larga de expertize, de la strategie, creatie si social media, pana la programare si implementare.
Agentia din tara noastra, formata dintr-o echipa de 25 de specialisti, va fi condusa de Calin Buzea si Liviu Toader din pozitia de Co-Managing Directors.
Primul a condus MRM Romania, inainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis Romania, iar acum va gestiona zona de strategie, technologie si mobile.
Liviu Toader a condus Arc si, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging si brand experience.
"Ne bucura faptul ca Romania se alatura retelei noastre globale, aflate in expansiune. Echipa de la Bucuresti se numara printre cele mai premiate din Europa Centrala si de Est, datorita talentului si creativitații locale. Suntem convinsi ca Nurun Romania va aduce un aport semnificativ la capacitatea si valoarea oferite cliențtilor nostri", a declarat Dawn Winchester, Global Managing Director - Nurun.
"Lansarea Nurun Romania reprezinta un mare pas in pozitionarea acestui brand in regiune sși, in special, pe o piata atat de importanta precum cea romaneasca. Intr-o lume conectata si aflata mereu in miscare, scopul nostru este acela de a oferi clientilor produse centrate pe valorile umane, menite sa creeze adevarate experiente. Peste 250 de strategi, creativi, designeri si oameni de IT din sase tari din CEE lucreaza impreuna, combinand metodele traditionale cu noile tendinte in tehnologie. Cu siguranta, suntem una dintre cele mai capabile retele din aceasta parte a lumii", a spus si Nico-Alexander Jahn, Coordonator Nurun in Europa Centrala si de Est.
"Apartenenta la aceasta structura globala ne va permite accesul 24/7 la o rețea colaborativa formata din 4000 de experti. Toate acestea ne vor da posibilitatea de a ne creste abilitațile de furnizare catre partenerii locali a unor solutii unice la nivel regional si global. Vom imparti cu clienții noștri instrumente, metode de lucru si know-how ale birourilor din Montreal si San Francisco, aflate in fruntea capabilitatilor tehnice si a celor de uzabilitate in zona digitalului international. Scopul final este cel de a susține eforturile clientilor in transformarea business-urilor lor prin ceea ce noi numim "antropologie digitala", strategie, creativitate si inovatii tehnice", a aratat Calin Buzea.
"Expansiunea digitalului si asteptarile consumatorilor de la tehnologie transforma atat interactiunea dintre brand-uri si consumatori, cat si modul in care brand-urile trebuie sa comunice pentru a ramane relevante. Scopul nostru este sa oferim solutii digitale inovatoare, integrate natural in ecosistemul de comunicare, menite sa transforme experienta consumatorilor cu brand-urile atat online, cat si offline", a declarat, la randul sau, Liviu Toader.