Primul gold la Cannes in 2013. Doi publicitari romani iau premiul cel mare pentru Design
Echipa formata din romanii Alex Haidamac (24 de ani) si Natalia Sfetcu (27 de ani) au obtinut aur la competitia de design de la Cannes, destinata celor mai talentati tineri creativi la nivel global.
Castigatorii au ridicat primul Gold Lion in numele Romaniei, ieri seara, pe scena Palais de Festivals, in fata a 11.000 de spectatori reprezentand varfurile industriei creative la nivel mondial.
Alex Haidamac si Natalia Sfetcu sunt creativi la agentia Media Concept Store si absolventi ai The Alternative School for Creative Thinking. In mai putin de 24 de ore ei au rezolvat brieful oferit de Bill&Melinda Gates Foundation.
Ideea lor – ”Unfold the world” a surclasat propunerile celorlalte 17 echipe participante ce au reprezentat varfurile comunitatii de tineri designeri din tari cu traditie in domeniu.
”Sunt incredibil de multumit ca am facut atita lume fericita. Ideea ne-a venit aproape imediat ce-am citit brief-ul. In primele 3 ore am rezovat cam tot ce era de rezolvat si ne-am tras un pic sufletul. Pe urma mi-am dat seama ca ideii ii mai lipsea un ultim accent, astfel ca pe structura initiala am adaugat stilizat si harta lumii”, a declarat Alex Haidamac.
”Dupa ce ne-a venit ideea, totul a fost armonios. Ne-am mobilizat fara drama, am lucrat intr-un ritm bun si am terminat cu mult inaintea celorlalti. Ne-am dorit ca ideea noastra sa raspunda asteptarilor celor de la Bill & Melinda Gates Foundation si in egala masura sa-i convinga pe jurati”, a afirmat si Natalia Sfetcu.
The Alternative School for Creative Thinking e singura platforma performanta de educatie alternativa in comunicare si marketing si care, in ultimii 8 ani, a facilitat specializarea unui numar de peste 215 de tineri la evenimente de calibru din categoria Cannes Lions (www.canneslions.com), Dubai Lynx (www.dubailynx.com) sau Eurobest (www.eurobest.com) si care se bucura de recunoastere internationala, prin distinctiile pe care le iau anual studentii sau absolventii scolii.
De-a lungul anilor, absolventii programelor The Alternative School au mai luat de doua ori Gold la Roger Hatchuel Academy, Bronz la Print si mentiune la Young Clients, in contextul Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la scara globala.
Inscrierea la urmatorul semestru The Alternative School for Creative Thinking are loc incepand de la jumatatea lunii iulie.
Pe acelasi subiect: