McCann Erickson Romania a fost desemnata Agentia Anului la Festivalul de Publicitate de la Portoroz
McCann Erickson a fost aleasa Agentia Anului in cadrul Galei Festivalului Golden Drum, castigand astfel trofeul Golden Rose pentru cele mai multe campanii premiate din competitie.
Vodafone a fost cel mai premiat brand din competitie si si-a adjudecat impreuna cu agentia si urmatorul cel mai valoros premiu: Brand Grand Prix.
„Nunta” dezvoltata pentru clientul Vodafone a caștigat Grand Prix la categoria ”Events”, Golden la categoria „Digital Campaigns” și Silver la categoria „Integrated Communication Campaigns”.
Campaniile „Cerebel” si „Chivu” dezvoltate pentru acelasi client au caștigat cate un Grand Prix la categoriile „Digital Campaigns” si „Public Relations”.
Campania „Noul Rom” a confirmat și la aceasta competitie dupa extraordinarul succes de la Cannes si a obtinut Grand Prix la categoria ”Integrated Communication Campaigns”, Golden la „Public Relations” si Silver la „Direct Campaigns”.
„Ne bucuram foarte tare pentru ca brandul cu care am luat cele mai multe premii este Vodafone, pe care il construim impreuna cu clientul de aproape 6 ani. Aceste premii sunt cu atat mai valoroase cu cat ne valideaza directia integrata, multi-channel, in care abordam campaniile pentru clientii nostri. Vorbim de un nou tip de comunicare, de secol 21, in care consumatorul participa activ si in care campaniile se petrec in timp real. Este bine ca la Golden Drum anul acesta au fost premiate campaniile integrate, dificile, elaborate si cu multa munca in spate”, a declarat Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson.
„Suntem foarte bucuroși ca aceasta serie de premii ce culmineaza cu supremul Brand Grand Prix confirma inca o data o strategie de comunicare bazata pe o platforma de brand coerenta si inovatoare, articulata in mod consecvent prin execuții deosebit de creative si relevante in egala masura. Multumesc echipei Vodafone pentru pasiunea și efervescența pe care le daruiesc brandului in fiecare zi, cat și pentru dorința obsesiva de a aduce mereu un plus de valoare clienților noștri. Facem o echipa extraordinara cu McCann si suntem fericiți ca aceste premii confirma si la nivel international munca inteligenta si creativa depusa pentru construirea acestui brand”, a spus Romina Tazlaoanu, Associate Director, Advertising, Vodafone Romania.