HuffPost, deținut de Verizon Media, a fost preluat de site-ul de ştiri şi lifestyle Buzzfeed
HuffPost
Site-ul de ştiri şi lifestyle Buzzfeed a preluat HuffPost, iar vânzătorul, Verizon Media, va deveni acţionar minoritar ca parte a înţelegerii şi va investi în compania rezultată, scrie BBC.
Cele două firme se alătură şi în ceea ce priveşte conţinutul şi publicitatea, parteneriat despre care spun că „va genera noi oportunităţi de venituri”.
Preţul pentru care a fost preluat HuffPost nu a fost dezvăluit, potrivit News.ro.
Jonah Peretti, directorul executiv al Buzzfeed, va conduce noua afacere. El a fondat HuffPost, cunoscut iniţial ca Huffington Post, în 2005, împreună cu Arianna Huffington şi a lansat un an mai târziu Buzzfeed.
HuffPost a devenit cunoscut în timpul preşedinţiei lui George W. Bush ca site pentru bloggeri liberali, mulţi contribuind pro bono la conţinut.
Buzzfeed şi-a câştigat renumele cu un conţinut bazat pe articole de tip liste şi chestionare, care au atras publicul tânăr. Pe parcurs, a fost dezvoltat site-ul de ştiri, odată cu angajarea mai multor reporteri.
Totuşi, celor două le-a fost greu să obţină bani din publicitate. În ultimii ani, Buzzfeed şi HuffPost au renunţat şi la o parte dintre angajaţi. În luna mai, Buzzfeed a închis redacţiile din Marea Britanie şi Australia şi a tăiat salariile angajaţilor rămaşi.
Peretti a spus că noul acord va spori influenţa Buzzfeed, prin adăugarea cititorilor HuffPost la publicul său.
HuffPost este aşteptat să rămână brand de sine stătător, alături de alte site-uri deţinute de Buzzfeed, între care Tasty şi Buzzfeed News.
Un purtător de cuvând a refuzat să comenteze legat de posibile concedieri odată cu fuziunea.
Verizon Media a achiziţionat HuffPost în 2015, când a cumpărat AOL pentru 4,4 miliarde de dolari, combinându-l apoi cu Yahoo.
Pe acelasi subiect: