Ecrane mai mici, bugete mai mari. Investitiile in reclamele pe mobil le vor depasi pentru prima data pe cele de pe PC
Advertiserii incearca mereu sa tina pasul cu tendintele de consum si sa fie acolo unde sunt si utilizatorii. Iar de cand acestia isi petrec mai mult timp cu telefonul sau cu tableta in mana, brandurile sunt mai atente cu reclamele pe care le ruleaza pe mobil.
Investitiile in aceasta zona nu numai ca au crescut in ultimii ani, dar se estimeaza ca in 2016 – sau chiar mai devreme – vor depasi in premiera bugetele alocate advertisingului online de pe desktop. Un raport al eMarketer publicat recent arata ca SUA si UK sunt printre primele tari in care mobilul va deveni noul rege al advertisingului digital.
In industria americana de media si publicitate se vor aloca pana la finalul anului cu 50% mai multi bani pentru reclamele afisate pe mobil, si mai ales pentru cele VIDEO, valoarea investitiilor ajungand la 28.7 miliarde de dolari. Doar ca anul viitor aceasta cifra va sari de 60%. In aceste conditii, brandurile trebuie sa acorde o importanta mai mare campaniilor multichannel care apar pe diverse device-uri si rezultatelor atinse pe fiecare ecran – fie ca e cel al telefonului, al tabletei sau al laptopului.