Coca-Cola Romania, premiata la Romanian Effie Awards 2014, pentru doua campanii dezvoltate de McCann Bucuresti
Coca-Cola Romania a castigat Silver si Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campaniile Coca-Cola de Live Tweets #Haisamancamimpreuna si "Grija pentru copii", cea din urma creata de Dorna impreuna cu Asociatia Salvati Copiii, ambele dezvoltate de McCann Bucuresti.
"Premiile castigate la Effie Awards ne demonstreaza, inca o data, ca ideile curajoase si creative construiesc campanii eficiente. Dorim sa multumim echipelor alaturi de care lucram fiecare proiect: datorita pasiunii si implicarii lor, rezultate campaniilor noastre sunt recunoscute si premiate", a declarat Nicoleta Eftimiu, marketing manager Coca-Cola Romania si Moldova.
Live Tweets #Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweets dezvoltata in Romania, pornita de la informatia potrivit careia 6 din 10 romani obisnuiesc sa manance singuri in fata televizorului.
Pentru a determina consumatorii sa redescopere bucuria meselor alaturi de cei dragi, a fost dezvoltat un concept de TVC cu totul inedit, fiind pentru prima data cand mesajele postate de consumatori pe Twitter au fost integrate intr-un spot publicitar. Mai exact, cele mai inspirate invitatii la masa au trecut dincolo de mediul online, pe TV.
In 2013, aceasta campanie a fost premiata la Festivalului de publicitate Golden Drum, unde a castigat un Golden Drum la categoria Direct campaigns.
"Grija pentru copii", dezvoltata de Dorna si Asociatia Salvati Copiii, are ca scop prevenirea cauzelor nasterilor premature cat si ingrijirea corespunzatoare a nou nascutilor prematur prin dotarea cu echipamente de specialitate a cat mai multor maternittți din Romania.
In cadrul campaniei, 15 maternitati din 13 orase din tara au primit, in total, 92 de echipamente medicale pentru ingrijirea acestor copii, iar aceasta va continua si in 2014.
Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, cu peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 17 miliarde de dolari.