Ce fac 80% dintre romani pe timpul pauzelor publicitare de la TV
Majoritatea consumatorilor romani (80%) evita reclamele de la televizor prin schimbarea postului in timpul pauzei publicitare, in timp ce cinci din 10 persoane mananca sau fumeaza in acel interval, arata un studiu de specialitate.
Principalul motiv pentru care romanii nu sunt interesati de reclamele de la televizor: le considera plictisitoare si repetitive, arata cercetarea iSense Solutions.
In acelasi timp, doi din 10 romani au instalate programe de Ad Block pentru publicitatea online.
In timpul pauzei publicitare, cinci din 10 romani mananca sau fumeaza, ceea ce arata axarea consumatorului pe placeri si pe propria persoana. De asemenea, consumatorii sunt multiscreen in timpul reclamelor de la TV, 60% utilizand in mod obisnuit smartphone-ul si 56% laptopul sau PC-ul.
Sunt preferate activitatile de relaxare: acestia acceseaza social media (66% de pe smartphone si 70% de pe laptop/PC) sau joaca diverse jocuri (46% pe smartphone, 47% pe laptop/PC).
Totodata, sapte din 10 consumatori vorbesc cu alte persoane pe parcursul reclamelor TV, iar principalele canale digitale prin care ei comunica sunt: email-ul (64% utilizat de pe smartphone, iar 76% de pe laptop/PC) si messenger-ul (49% - smartphone, 49% - laptop/PC), in timp ce 69% dintre acestia vorbesc la telefon si 50% trimit sms-uri.
In timpul pauzei publicitare de la televizor, consumatorii cauta informatii diverse pe smartphone (65%) sau pe laptop/PC (72%). Cele mai cautate informatii sunt cele referitoare la vreme (46%), reduceri/promotii (36%), sanatate si medicina (34%), sport (29%), bancuri/horoscop (27%), calatorii si vacante (25%).
Sursele de informatie care influenteaza consumatorul sa cumpere un produs, indiferent de tipul lui, sunt: propria experienta (59%), motoarele de cautare (54%), recomandarile de la prieteni/rude (50%), site-urile magazinelor online (47%), site-urile producatorilor (43%), informatiile direct din magazin (41%) si site-urile care evalueaza diverse produse (40%).
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS