5 lectii uimitoare de content marketing din anii '40. Ce poti invata dintr-un vechi ghid turistic
Imagini si mesaje irezistibile din trecut - un ghid turistic care prezinta Roma - ne arata cat de usor putem crea continut inteligent pentru promovarea brandurilor.
1. Invata sa captezi atentia consumatorilor
Titlurile concise, cu focus pe beneficii, totul completat de o imagine care transmite mesajul instant, curat si inteligent pot face minuni. Eventual cu texte suprapuse, ca in afisul de mai jos: Roma, 3000 de ani in 15 min
2. Scrie mesajul ca si cum ai publica o carte
Cartile sunt scrise pentru a ajunge la mii de cititori. Contintul digital urmareste acelasi lucru. De aceea, "greselile de tipar" nu sunt admise nici pe internet, limbajul trebuie sa fie accesibil, iar audienta trebuie cucerita de la prima pagina cu o poveste care stie sa mentina atentia
3. Vizualul nu inseamna o simpla imagine
Fotografii, harti, ilustratii, orice folosesti, e nevoie de un mesaj puternic care sa sustina ceea ce arati
4. Adauga informatii utile
Vei ajunge mult mai usor la consumator, care va aprecia efortul tau
5. Creeaza intotdeauna continut nou
Continutul original, care poarta amprenta ta, da mai multa legitimitate brandului tau. In plus, utilizatorii vor fi mai tentati sa-i dea share si sa te caute din nou.
Sursa: econsultancy.com