Cele mai scumpe vacante. Cati bani au scos din buzunar romanii care au ales destinatii de lux
Cazare la Burj al Arab, luxosul hotel de sapte stele din Dubai, croaziere de cateva saptamani, circuite de zece zile in Beijing, Macao sau Hong Kong, toate dupa un zbor cu avionul la business class urmat de transfer la hotel cu elicopter sau limuzina - asa arata cateva dintre vacantele de lux cumparate de romani in acest sezon.
Pentru astfel de vacante, turistii au platit cateva zeci de mii de euro, cel mai scump pachet fiind vandut cu 61.000 de euro unei familii de cinci persoane.
"Au ales sa plece trei saptamani in Sardinia si apoi in Franta, cu cazare la cele mai luxoase hoteluri din zona. Familia care a platit 61.000 de euro a ajuns in Sardinia dupa ce a zburat la business class, iar la aeroport a fost asteptata de o limuzina", sustine Sorin Vaduvoiu, directorul executiv al agentiei de turism Perfect Tour, cu afaceri de 20,7 mil. euro anul trecut.
Ziarul Financiar a solicitat de la cele mai mari cinci agentii de turism de pe piata date legate de cele mai scumpe vacante vandute anul acesta. Cele mai scumpe 14 vacante cumparate de romani anul acesta de la companiile Happy Tour, Eximtur, Perfect Tour sau J'info Tours au costat in total 420.000 de euro. Toate au ca destinatie zone din strainatate.
Daca in general cei mai multi romani aleg vacante la preturi cuprinse intre 400 si 600 de euro, 14 familii din tara au platit pentru o vacanta cat ar fi platit pentru un apartament de doua camere in Capitala.
"Anul acesta inregistram o crestere consistenta pe segmentul luxury. Clientii VIP sunt pretentiosi si solicita o foarte mare atentie in pregatirea unei calatorii", spune Vaduvoiu.
El a mai precizat ca daca pana acum acesti clienti care aloca zeci de mii de euro pe vacante rezervau prin intermediul unor asistenti, care la randul lor luau legatura cu consultantul din turism, acum un consultant in turism se deplaseaza la biroul clientului care primeste servicii "personalizate si avizare, dar si discretia dorita". In acest sens agentia de turism a investit intrt-un serviciu dedicat persoanelor care sunt dispuse sa plateasca foate mult pe vacante.
Afla mai multe de pe www.zf.ro
Pe acelasi subiect: