Bulgaria isi promoveaza turismul pe Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery
Bulgaria va derula doua campanii de promovare a turismului intern, care vizeaza difuzarea de sporturi pe canalele de televiziune Euronews, Eurosport, National Geographic si Discovery, valoarea totala a proiectului fiind de 7,5 milioane de leve bulgaresti (peste 3,7 milioane de euro).
Campania, care va fi finantata prin fonduri europene, va include trei inregistrari video, de cate 30 de secunde, in care vor fi prezentate destinatii interne de vara si de iarna, potrivit novinite.com.
Inregistrarile vor fi difuzate in cinci limbi, respectiv bulgara, engleza, germana, franceza si rusa.
Prima campanie se va desfasura in perioada 6 septembrie- 26 decembrie 2010, iar urmatoarea va avea loc intre 31 ianuarie si 27 martie 2011.
Campania urmareste informarea a peste 600 milioane de persoane, la nivel international, cu privire la oportunitatile de vacanta in Bulgaria.
Programul vizeaza si promovarea obiectivelor culturale si istorice, dar si a naturii.
Potrivit ultimelor date oficiale, numarul cazarilor turistilor straini in Bulgaria a crescut cu 3,6% in trimestrul al doilea, comparativ cu aceeasi perioadă din 2009.
Pe acelasi subiect: