25 milioane de euro. Atat costa campania de promovare a Romaniei in tara si strainatate
Biserica Evanghelica, Brasov. Sursa foto: Mediafax
Campania de promovare a turismului romanesc in intervalul 2014-2015 va include reclame outdoor, precum si in media din tara si strainatate si va costa peste 25 de milioane de euro, a declarat agentiei MEDIAFAX Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).
Astfel, ANT organizeaza licitatii in valoare totala de 18-19 milioane de euro pentru promovarea turismului romanesc pe televiziuni si in presa scrisa din SUA, Germania, Franta, Marea Britanie, Italia si Romania.
Acestora li se vor adauga campanii outdoor pe pietele respective, plus alte destinatii, considerate de ANT "de oportunitate", respectiv Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria si Republica Moldova.
In plus, vor fi lansate campanii de promovare online pe aceste piete, pentru care nu s-a stabilit inca un buget. "Aceste campanii de promovare urmaresc cresterea notorietatii turismului romanesc si a brandului Romaniei. Toata campania va fi sustinuta din fonduri europene si va depasi 25 de milioane de euro, la care se vor adauga si sumele alocate pentru online", a mai spus Filipescu.
Licitatiile pentru promovarea pe canale tv si presa scrisa beneficiaza de un buget, fara TVA, de 11,3 milioane de lei pentru SUA, 13,6 milioane de lei pentru Franta, 17 milioane de lei pentru Germania, 16,6 milioane de lei pentru Romania, 13,6 milioane de lei pentru Italia si 12,5 milioane de lei pentru Marea Britanie.
Anul trecut au venit in Romania, potrivit Institutului National de Statistica, aproximativ 1,6 milioane de turisti straini, in crestere cu 9,1%. In primele zece luni ale anului in curs, numarul turistilor straini a fost de aproape 1,5 milioane, cu 3,3% mai mult decat in perioada similara a anului trecut.
Mai multe despre:
#promovare#turism
Pe acelasi subiect: