Elon Musk vrea să-și trimită mașina sa Tesla decapotabilă pe orbita planetei Marte, la bordul noii rachete "Falcon Heavy"
Mulţi s-au întrebat dacă miliardarul a fost serios când a vorbit despre această intenţie vinerea trecută, într-un tweet care menţiona că prima încărcătură la bordul lui Falcon Heavy va fi "maşina sa roşie decapotabilă care va difuza Space Oddity", hitul lui David Bowie, celebrul cântăreţ britanic care a murit în 2016.
"Destinaţia este orbita lui Marte. Maşina va rămâne în spaţiul îndepărtat un miliard de ani dacă nu va exploda în timpul lansării", adăuga el.
Informaţia, care a fost iniţial dezminţită de Elon Musk însuşi, care a spus că a glumit, a fost confirmată miercuri pentru AFP.
"Pot să vă confirm sub acoperirea anonimatului că este adevărat că decapotabila se va afla la bord", a declarat pentru AFP un responsabil al SpaceX.
Astronomul Phil Plait, care a discutat direct cu Elon Musk, a scris pe blogul său că acesta intenţionează să lanseze Tesla sa decapotabilă pe o orbită eliptică care o va face să se deplaseze de pe orbita lui Marte pe cea a Pământului într-o buclă nesfârşită, de unde şi "miliardul de ani" despre care a vorbit Musk.
Falcon Heavy, calificată drept "cea mai puternică rachetă din lume", este menită să transporte în spaţiu echipaje de astronauţi şi echipamente spre destinaţii aflate dincolo de orbita terestră, precum Luna şi Marte.
Cu o capacitate de 54 de tone, aceasta poate lansa pe orbită o încărcătură de două mari mai mare decât lansatorul Delta IV Heavy al societăţii americane United Launch Alliance, cel mai puternic în folosinţă în prezent.
Saturn V, racheta utilizată pentru misiunile Apollo către Lună, putea lansa 118 tone pe orbita inferioară.
Primul zbor al lui Falcon Heavy a fost amânat în mai multe rânduri. SpaceX speră să aducă Falcon Heavy pe rampa de la Centrul spaţial Kennedy, în apropiere de Cape Canaveral (Florida), până la sfârşitul lui decembrie pentru a efectua un test de aprindere a celor 27 de motoare ale sale pentru a pregăti lansarea din ianuarie.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS