Elon Musk coboara de pe Marte sub pamant. Dupa ce a trimis navete in spatiu, miliardarul vrea sa sape tuneluri care sa rezolve problema traficului
''Traficul ma innebuneste'', a scris pe reteaua de socializare. El a promis atunci ca va numi proiectul ''The Boring Company'' (Compania plictisitoare), potrivit CNN, preluat de Agerpres.
Miercuri, Musk a anuntat ''progrese interesante'' legate de tunel, semn ca nu glumeste. ''Incepem sapaturile in circa o luna'', a scris omul de afaceri pe Twitter.
Potrivit CNBC, tunelul ar face legatura intre biroul lui Musk de la SpaceX si aeroportul din Los Angeles.
Exciting progress on the tunnel front. Plan to start digging in a month or so.
— Elon Musk (@elonmusk) January 25, 2017
Musk este deja foarte ocupat, el aflandu-se la carma a doua companii - SpaceX si Tesla (TSLA). De asemenea, este co-presedinte al OpenAI, consultant in afaceri al noului presedinte al Statelor Unite, Donald Trump, si tata a cinci copii.
Miliardarul a declarat in urma cu un an, la un eveniment Hyperloop - concept lansat de el in anul 2013 pentru transportarea pasagerilor cu viteza foarte mare in capsule ce se deplaseaza printr-un tub de joasa presiune - ca tunelurile sunt o modalitate prin care poate fi rezolvata problema ambuteiajelor in orase.
Traffic is driving me nuts. Am going to build a tunnel boring machine and just start digging...
— Elon Musk (@elonmusk) December 17, 2016
''Este o idee foarte simpla si evidenta. Poti avea tuneluri la mai multe nivele. Poti avea chiar 30 de nivele de tuneluri si sa rezolvi complet problema ambuteiajului'', spunea pe atunci Musk.
La inceputul acestui an, Amazon (AMZN, Tech30) a primit patentul pentru un sistem de livrare a coletelor prin tuneluri, mai arata CNN.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS