Cum a ajuns un simplu blog de barfe sa valoreze 32 de milioane de dolari!
perezhilton.com, site-ul lui Perez Hiton, cel care si-a luat numele "de scena" dupa mostenitoarea imperiului Hilton, este considerat unul de referinta pentru businessul cu bloguri, relateaza intr-o analiza cotidianul britanic Financial Times, preluata de Ziarul Financiar.
Pe numele sau adevarat Mario Armando Lavandeira, bloggerul si-a lansat celebrul site cu barfe de la Holywood in 2005, fiind evaluat in acest an la 32 mil. dolari de site-ul 24/7 Wall St. In 2004, Hilton a lucrat la tabloidul Star magazine, dar avea in acelasi timp si propriul blog de barfe, pagesixsixisix.
Si-a pierdut insa locul de munca dupa ce a fost dat in judecata de gigantul media News Corp, detinut de mogulul Rupert Murdoch, care l-a acuzat ca a furat ideea din coloana de barfe Page Six a cotidianului american The New York Times.
Popularitatea site-ului perezhilton.com este data de subiectele de scandal despre celebritatile americane.
Acest lucru a dus la aparitia unor bloguri asemanatoare operate de trei categorii: bloggeri care detin propriile site-uri, companii mici de media care au unit mai multe site-uri cu subiecte de scandal si companiile mari care investesc sume mari in continut original de stiri, scrie FT.
Citeste continuarea in Ziarul Financiar!
Pe acelasi subiect: