Talentul pentru afaceri se mosteneste. Copiii unora dintre cei mai bogati romani, care detin imperii de milioane de euro, si-au pus pe picioare propriile business-uri
Sunt tineri, frumosi si norocosi, pentru ca, spre deosebire de altii, ei vor mosteni averi importante. Copiii marilor oameni de afaceri din Romania au crescut si au devenit antreprenori, care vor sa demonstreze ca pot avea succes asemenea parintilor lor. Daca fiica cea mica a Cameliei Sucu si-a deschis un spatiu de joaca, cea a lui Ioan Popa se pregateste sa preia fabrica si ferma de pasari a familiei. In schimb, baiatul lui Dinu Gheorghe se ocupa de IT si agricultura.
Cristina Sucu lucreaza cot la cot cu angajatii, pentru a-si face fericiti clientii: copii de toate varstele. Este fiica lui Dan si a Cameliei Sucu, doi oameni care au facut milioane de euro.
Pasiunea pentru afaceri o are de mica, doar ca acum, la 23 de ani, si-a deschis, impreuna cu sotul, un spatiu de joaca.
Investitia, de aproximativ 700.000 de euro, facuta din banii parintilor, va fi returnata pana la ultimul banut, promit tinerii.
Daca la prima vedere pare mai degraba o candidata la Miss, Theodora Popa ia prin surprindere pe oricine, atunci cand spune ca se ocupa de o ferma de pasari. Tanara chiar se pregateste sa preia afacerea cu pui, de mai bine de o suta de milioane de euro a tatalui sau, Ioan Popa.
La fel de mandru este si Dinu Gheorghe, al carui fiu de 28 de ani a mostenit de la el spiritul antreprenotrial. Juniorul a infiintat la inceputul anului, impreuna cu doi asociati, o companie de IT care vinde softuri in Statele Unite.
In plus, Dinu are si o sera de rosii cherry in Constanta, din care livreaza produse pentru marile hipermarketuri. Tanarul sustine ca nu se foloseste de faima tatalui.
Fie ca si-au infiintat propriile afaceri sau se pregatesc sa le preia pe ale parintilor, acesti tineri se ghideaza dupa zicala "Dumnezeu iti da, nu-ti baga si-n traista" ... Iar ca sa reziste intr-o lume in care pe cumparator nu il intereseaza cum ii cheama pe tatal sau pe mama ta, ci doar calitatea produsului, sunt hotarati sa demonstreze ca isi merita banii prin munca.
Pe acelasi subiect: