Cum sa-ti marketizezi afacerea, ca sa fii altfel. Localurile tematice atrag din ce in ce mai multi clienti
O cafea, oricat de buna, sau o bautura, oricat de tare, nu mai sunt suficiente pentru a atrage clientii intr-un local. Tot mai pretentiosi, romanii isi doresc sa traiasca o experienta deosebita atunci cand ies in oras.
Iar patronii cauta tot felul de idei ca sa-i convinga pe oameni sa le treaca pragurile. Astfel, au aparut localurile tematice, care ne invita in ateliere mecanice, la farmacie sau chiar in biblioteca.
Daca nu stiti unde sa iesiti in Brasov, puteti alege acest bar. Sau altfel spus, acest atelier mecanic, unde la intrare trebuie sa pontati. Apoi sa pasiti cu grija printre masinarii, pana ajungeti la bancul de lucru.
Client: "Imi aminteste de practica pe care o faceam in liceu, la uzina, de alte uzine pe care le-am construit."
Pe vremuri, muncitorii fruntasi de la uzina apareau in gazeta orasului. Patronii localului au facut rost de un astfel de ziar, iar un client s-a regasit intr-o fotografie si a inceput sa depene amintiri.
Liviu Serban, patronul localului: "Spune: uite, aici sunt si eu. A inceput sa ne povesteasca toate intamplarile care practic l-au adus pe el sa ajunga in ziar."
Tot in Brasov, va puteti destinde la o cafea asortata cu cartea preferata, in barul-biblioteca, o librarie candva.
Maria Tarcolea, administratoarea localului: "Vazand rafturile am zis sa le pastram noi si sa facem o biblioteca. Mi s-a parut ca suna si interesant si ca ar fi o idee noua in Brasov."
Clienta: "E ok ideea, e originala oricum si poate mai citesc tinerii mai mult, daca tot au la indemana cartile."
In Cluj, doi frati au infiintat un bar care a devenit rapid un magnet pentru pasionatii de chimie.
Patron: "Zaharul il vom servi in acesta constructie cu eprubete. Avem vodca infuzata cu coaja de lamaie sau portocala in vase berzelius, cu microscopul asta masuram cantitatea de alcool pe care o oferim clientilor nostri."
Meniul este inspirat de tabloul lui Mendeleev. Licorile sunt pregatite in pahare Erlenmeyer, iar shoturile servite in eprubeta.
Bogdan, patronul localului: "Dupa mai multe beri ne-a venit ideea asta cu social chemistry. Oricine poate sa faca un bar si sa puna niste mese, ideea este sa creezi o ambianta ca la teatru, sa creezi scena."
O scena aparte a fost creata si in Timisoara. In acest local, clientii isi pot delecta auzul cu muzica "de pe placa".
Emil, patronul localului: "Avem de toate, de la house si tech-house, la psychedelic rock. Asta imi doresc cel mai tare - sa fi inteles despre ce e vorba, ca n-au intrat doar intr-un birt, ci au intrat intr-un loc fain, cool."
Cei care isi doresc, pot sa si cumpere vinilurile. Preturile variaza intre 5 si 100 de lei.
Mai multe despre:
#idei de afaceri#restaurante
Pe acelasi subiect: