Cafeneaua mobila, afacerea de nisa inspirata din Occident, un succes in Romania. Care e investitia si in cat timp iti recuperezi banii
O afacere de nisa inspirata din Occident ii determina pe tinerii care nu vor sa stea degeaba sa isi incerce norocul. Asa se explica de ce orasele Romaniei au inceput sa se umple de cafenele mobile.
Investitia intr-o bicicleta cu trei roti dotata cu aparatura speciala porneste de la 5.600 de lei, insa banii se pot recupera lejer in cateva saptamani. De pe urma acestui fenomen profita si atelierele de biciclete care abia fac fata comenzilor.
Cornel este din Timisoara, are 27 de ani, si dupa multe joburi nereusite a decis ca este timpul sa caute ceva nou. Recunoaste ca a imprumutat ideea de la austrieci si cand s-a intors in tara a decis sa-si investeasca banii intr-o cafenea pe trei roti, care l-a costat 3.500 de euro. Lucrurile i-au mers atat de bine incat dupa o saptamana si-a recuperat 70% din suma.
"Daca toata lumea ar pleca din tara si nu ar face nimeni nimic stingem lumina si plecam acasa. Hai sa incerc si eu sa fac o idee de afacere, ceva nou pentru Timisoara", a spus Cornel.
Lui Daniel, care are 32 si lucreaza in domeniul bancar, inspiratia i-a venit dupa ce a vazut la PROTV mai multi tineri din Cluj care si-au deschis afaceri asemanatoare.
"Am vazut mai multe reportaje si am zis hai sa incerc si eu. Vanzarile au fost bune, tinand cont de noutatea acestei biciclete si lumea venea "uau", ca la circ sa zicem asa. Au fost incantati!", a spus Daniel.
Cafeneaua este dotata cu un expresor, rasnita, frigider plus tot felul de sortimente de cafea.
"E dotata cu un schimbator cu trei viteze care e remodificat si repus in partea din spate, ca sa fie cat mai comoda. Partea de lada are un sistem de depozitare cu o usa sau doua, tot felul de blaturi utilitare, chiuveta, panouri pentru utilizare...", a explicat un mester.
Iar clientii sunt fermecati.
"Foarte buna, e a doua oara cand beau!", a spus o femeie.
"O super idee, in Timisoara nu a mai aparut, era momentul sa apara si la noi", a spus un tanar.
Si vor fi si mai multe.
"Pana acum am reusit sa facem doua astfel de biciclete. Mai avem inca patru comenzi in curs de derulare si s-ar putea sa mai primim cateva in cursul acestei luni", a spus Mihai Vasile Borcescu, proprietarul unui atelier de biciclete.
Un cargo bike poate sa coste in jur de 7.000 de lei, in functie de materialele folosite. Insa trebuie sa platiti separat pentru aparatura si pentru materia prima.