Oprah intra in era digitala. Cum isi creste traficul pe site pentru a-si salva business-ul
Dupa ce a renuntat la renumita emisiune TV ce-i poarta numele "The Oprah Winfrey Show", pentru a-si deschide propriul post de televiziune, "regina talk-show-urilor" a constat ca munca pe cont propriu nu e usoara. Asa ca Oprah se lupta sa gaseasca diverse metode de a-si creste audienta si traficul pe site, scrie New York Post.
Traficul pe site-ul Oprah.com a scazut dramatic in mai, luna in care s-a incheiat talk-show-ul sau zilnic. Astfel, site-ul a inregistrat doar 2,4 milioane de unici in iulie, jumatate din numarul celor din ianuarie.
Acum, Oprah se va intalni cu membrii din boardul de conducere al propriului sau post de televiziune, care detine si site-ul, precum si cu persoane cunoscute din mediul online, pentru a gasi o solutie de a impulsiona traficul site-ului folosindu-se de social media. Intalnirea se va desfasura in locuinta CFO-ului Facebook, Sheryl Sandberg, si vor participa si CEO-lui Twitter, Dick Costolo, reprezentantul Demand Media, Richard Rosenblatt si cel al LinkedIn, Jeff Weiner.
Pe 8 septembrie, Oprah va da un interviu live pe site-ul sau, parte a eforturilor companiei sale de a atrage tot mai multi internauti. Ea este de asemenea activa in mediul online si isi promoveaza emisiunea postand poze pe Twitter de la intalnirile de zi cu zi si isi updateaza zilnic statusul pe Facebook.
Citeste si:
Lumea in 2030. Cat va costa barilul de petrol si cati locuitori vor fi pe Pamant