Ofensiva Badoo. Cum ii atrage cea mai noua retea sociala pe tinerii care petrec mult timp in cluburi
Reteaua sociala a tinerilor care aleg sa-si petreaca seara in cluburile londoneze este cu siguranta una dintre cele mai apreciate afaceri la inceput de drum. Mai mult, Badoo incearca obsesiv sa semene cu o firma din Silicon Valley, scrie The Economist. Iar principala sa provocare este sa-si pastreze cei 124 de milioane de utilizatori castigati in cateva luni.
Daca Facebook este reteaua celor vor sa tina legatura cu prietenii, iar site-urile de intalniri online sunt pentru cei care vor sa-si gaseasca o relatie de durata, iata ca Badoo este o combinatie a celor doua idei: sa intalnesti oameni in mod spontan, in locuri frecventate de tineri.
Cand acestia se inregistreaza in reteaua Badoo isi completeaza varsta, sexul si pasiunile si isi uploadeaza pozele. Serviciul este disponibil atat online si exista aplicatii pentru smartphone-uri. Reteaua Badoo este gratuita, daca vrei servicii suplimentare si un loc mai sus in lista tarii din care provii trebuie sa achiti in jur de 2,36 de dolari. Pentru inca 6,8 dolari poti sa vizualizezi profilul unui alt utilizator anonim.
Fara niciun fel de marketing, Badoo are 124 de milioane de utilizatori si este tradus in 35 de limbi, numarul acestora crescand zilnic cu 125.000 de persoane. Mai mult, aplicatia Badoo pentru Facebook are mai mult de 16,4 milioane de useri activi. Desi doar 5% din utilizatorii totali platesc, reprezentantii firmei spun ca obtin venituri 100 de milioane de dolari anual.
O mare problema pentru Badoo este caracterul usor obscur al retelei tinand cont de faptul ca majoritatea userilor sunt tineri, care isi petrec weekendurile in cluburi. Pentru a evita acest lucru, oficialii Badoo au angajat 350 de moderatori care supravegheaza pozele care sunt publicate pe site.
Citeste si