Astfel, pentru depunerea declarațiilor fiscale, contribuablii pot folosi următoarele servicii electronice oferite de ANAF și MFP:

Spațiul Privat Virtual (SPV) - disponibil pe www.anaf.ro.

Pentru înrolarea în SPV puteți accesa tutorialul video aici:
https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

Depunere on-line

Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice

Declarațiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.

Formularele/declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat.             

Datele de contact ale unităților fiscale sunt disponibile aici: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/telefoane_judete/Regiuni.htm

Plata taxelor se poate face prin internet banking sau www.ghiseul.ro.

Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține de la Call-center, la numărul de telefon 031.403.91.60.
             
“Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spațiul Privat Virtual și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site”, mai informează ANAF.

Agenția Națională de Administrare Fiscală mai precizează că lucrul cu publicul se desfășoară în unitățile fiscale exclusiv în incinta spațiilor destinate primirii contribuabililor.