Vanzarile Metro, al patrulea retailer european, au scazut cu 1,1% in T3, la 14,2 miliarde euro
Metro AG a raportat vanzari in linie cu estimarile analistilor in trimestrul III din 2015, transmite MarketWatch. In perioada iulie - septembrie 2015, veniturile au scazut cu 1,1%, la 14,2 miliarde euro (16,1 miliarde dolari).
Compania germana se asteapta la vanzari bune in perioada Craciunului si la un flux de numerar de 1,75 miliarde euro in urma vanzarii lantului de magazine universale Kaufhof si a performantelor mai bune inregistrate de magazinele de produse electronice Media Markt si Saturn.
In anul fiscal ce se va incheia la 31 martie 2016, Metro se asteapta la un profit ajustat inainte de taxe, dobanzi, depreciere si amortizare peste nivelul inregistrat anul trecut, de 1,53 miliarde euro.
In mai, Metro a anuntat ca-si va majora semnificativ investitiile in urmatorii cinci ani, cautand achizitii pentru a accelera cresterea vanzarilor si profitabilitatea.
Cheltuielile anuale de capital vor fi majorate la aproximativ doua miliarde de euro pana in 2020, de la 1,4 miliarde euro in anul fiscal 2014-2015.
La magazinele deschise de peste un an vanzarile anuale ar urma sa creasca la peste 2% pana in 2020, de la 0,1% anul trecut, iar marja de profit va depasi 3,5%, de la 2,7% anul trecut.
Metro, al patrulea retailer european, cu 2.200 de magazine in 30 de tari, si-a vandut o serie de active pentru a-si reduce datoria si a se se concentra pe afacerile sale de baza.
Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in octombrie 1996, cand a deschis primul magazin din Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.