Retailerul de încălțăminte Deichmann România anunță o cifră de afaceri în creștere cu 9% față de anul anterior
Deichmann România
Deichmann România, liderul pieţei locale în comerţul cu amănuntul de încălţăminte, a încheiat exerciţiul financiar 2017 cu o cifră de afaceri de 414,4 milioane lei, în creştere cu aproape nouă procente faţă de 2016, când afacerile s-au situat la 380,5 milioane lei, potrivit unui comunicat al companiei.
Anul trecut, liderul de piaţă a vândut aproape 3,4 milioane de perechi de pantofi.
Deichmann România a deschis primele magazine în 2007 şi de atunci şi-a extins în continuare reţeaua de magazine. Compania este prezentă în 90 de locaţii, cu opt magazine mai mult decât în 2016. Numărul angajaţilor din sediul central şi din magazine a crescut, ajungând la 652, faţă de 629 în 2016.
Pentru anul 2018, compania a planificat alte nouă magazine noi.
La nivel internaţional, cifra de afaceri a grupului Deichmann a crescut în 2017 cu 5,9%, la 5,8 miliarde euro.
Deichmann România este o filială a companiei Deichmann SE, lider de piaţă în comerţul german şi european de încălţăminte. În anul 2017 grupul Deichmann a vândut în toată lumea 176,6 milioane de perechi de pantofi în filialele sale şi prin magazinele sale online.
Cel mai mare comerciant de încălţăminte din Europa a desfăşurat operaţiuni în 2017 într-un total de 3.989 magazine, precum şi în 36 magazine online şi are 39.564 angajaţi. Pentru anul curent Deichmann a planificat investiţii la nivel record - 245 milioane euro, în infrastructura internaţională şi digitalizare.
Pe acelasi subiect: